Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ευχαριστώ

Χαίρομαι ειλικρινά όταν κάτι συμβαίνει και διαπιστώνω πως κάποιοι άνθρωποι ακούνε έναν ραδιοφωνικό σταθμό γιατί έτσι απλά γουστάρουν ν΄ ακούνε ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. Τυχαία σήμερα ο Δημήτρης Ζώμας και ο Ναπολέων Λειβαδίτης δυο ραδιοφωνικοί παραγωγοί της Σαββατιάτικης εκπομπής στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και τους 104,1 μου ζήτησαν να πούμε δυο λόγια. Αν και ήμουν στο δρόμο, δεν θα μπορούσα ποτέ να πω όχι στον Δημήτρη και στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ.
Μόλις κλείσαμε την επικοινωνία...
χτύπησε το τηλέφωνό μου. Φίλος δημοσιογράφος μου έδωσε την είδηση. Εκείνη την ώρα έδιναν τα χέρια οι διοικούντες τον ΙΚΑΡΟ και ο προπονητής κ. Γιαπλές.
Χωρίς καθυστέρηση τηλεφώνησα στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και δώσαμε ζωντανά την είδηση.
Ούτε για μια στιγμή δεν σκέφτηκα να τηλεφωνήσω στο γραφείο μου, για να γράψω πρώτα την είδηση στο apopsignomi. 
Έπρεπε να ανταποδώσω την χαρά που μου έδωσε ο Δημήτρης και ο Ναπολέων να μιλήσω στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ.
Αυτή είναι η διαφορά των ανθρώπων που υπηρετούν το ραδιόφωνο με αυτούς που το χρησιμοποιούν.
Δημήτρη, Ναπολέων σας ευχαριστώ.
Σας ευχαριστώ γιατί δέχθηκα τηλεφωνήματα από ανθρώπους οι οποίοι αγαπούν το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ. Αυτά τα κρατάω για μένα.