Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Άποψή μου

Συγχωρέστε με, αλλά είναι άδικο να δεχθώ τα συνεχόμενα χτυπήματα, από ραδιοφωνατζήδες και κάποιους διαιτητές. Δεν είναι δυνατόν να έχουν αυτοί το δικαίωμα να λένε ότι θέλουν κι όπως θέλουν, ενώ εγώ δεν πρέπει να γράφω την άποψή μου, ούτε για την ΕΠΣΕ, ούτε για τον κ. Παπακωνσταντίνου, ουτε για τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ, ούτε για τον κ. Στούπα, ούτε για τον κ. Γκαλούφα και για πολλούς άλλους!!!
Λοιπόν για να τελειώνουμε.
Δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν. Ξέρω καλά τι γράφω και πως το γράφω.
Άλλοι είναι αυτοί που έχουν ξεφύγει και.....
καθημερινά ρίχνουν λάσπη.
Ποιός όμως τους έκανε γνωστούς και τους δίνει σήμερα να βγούνε και λίγο έξω από την γέφυρα και να γράφουν για την ΕΠΟ και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ γενικότερα και πέρα από τα τοπικά;
Ξεχνούν πως αν δεν ήταν ο Παπακωνσταντίνου αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ και γενικά από τα πρώτα βιολιά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, ακόμη θα έψαχναν τον κ. Κουσκούτη μήπως και πει κάτι για κάποιους στην ΕΠΣΕ, ώστε να έχουν θέμα στις ραδιοφωνικές τους εκπομπές;
Ξεχνούν πως αν δεν ήταν ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ στην Β΄ Εθνική θα έτρεχαν ακόμη και στο τελευταίο ξερό γηπεδάκι;
Ξεχνούν πως χρωστάνε πολλά στον κ. Στούπα και Γκαλούφα οι οποίοι τους  έχουν δώσει ατέλειωτες ώρες εκπομπών;
Ξεχνούν κάποιοι πως ζητούσαν από τον Γκαλούφα να βγαίνει πρώτα σ΄ αυτούς και μετά στους άλλους;
Στηρίζουν λένε τον Παπακωνσταντίνου και είναι φίλος τους!!
Μπράβο. Τέτοιους φίλους τους θέλει ο καθένας μας.
Στην ίδια εκπομπή που λένε τα καλύτερα για τον Παπακωνσταντίνου, μόλις κλείνουν τα μικρόφωνα τον θάβουν και διαδίδουν πως ξέρουν πολλά και πως θα τινάξουν το ΕΥΒΟΪΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ στον αέρα, αν και εφόσον.....
Κύριοι, ο Παπακωνσταντίνου για να φτάσει εκεί που έφτασε, ξέρει καλά και από φίλους και απο νεκροθάφτες και από φίδια.
Οτι έχετε εναντίον του, δώστε το τώρα στην δημοσιότητα. Διαφορετικά ρίχνετε λάσπη.
Εγώ δεν υπήρξα ποτέ και δεν θα γίνω ποτέ φίλος του Παπακωνσταντίνου. Είναι σε άλλα επίπεδα ο άνθρωπος και του βγάζω το καπέλο. Τελεία και παύλα.
Όταν έχω κάτι για την ΕΠΣΕ το γράφω και το έχω αποδείξει.
Θα γράψω κάτι σε λίγη ώρα και ίσως κάποιοι ενοχληθούν. Δεν πειράζει όμως. Ας θυμώσουν.
Για τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ, τον κ.  Στούπα και τον κ.  Γκαλούφα, δεν έχω να γράψω πολλά. 
Εδωσαν πολλά και ας λέει ο καθένας ότι θέλει. Κάποιοι έτρεχαν και τρέχουν πίσω από τον ΗΡΑΚΛΗ και μας λένε πως προσφέρουν στην ομάδα. Ας μη γελιόμαστε. Στο γήπεδο του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ σε κάθε αγώνα είναι πάνω από 10 δημοσιογράφοι των τοπικών ΜΜΕ. Πόσοι ήταν στον αγώνα με την ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ;
Το γιατί δεν το ξέρουν μόνο αυτοί, αλλα καιπολλοί άλλοι.
Θα το συνεχίσουμε.