Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Ανησυχία στα ΛΟΥΚΙΣΙΑ

Φαίνεται πως πολλοί ανησύχησαν με αυτά που γράψαμε για τον πρόεδρο της ομάδας των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ.
Κακώς ανησύχησαν. Ο κ. Αγγέλου πρόσφερε και θα προσφέρει στην ομάδα του χωριού του, χωρίς να το βλέπει ανταποδοτικά.και χωρίς να επιδιώκει την προβολή του, μέσα από την ομάδα.
Πιστεύω πως ποδοσφαιριστές και προπονητής δεν έχουν κανένα παράπονο από τον κύριο Αγγέλου, αλλά ας έρθουν και λίγο στη θέση του.
Δεν είναι δυνατόν να δίνει αρμοδιότητες και αυτό να δημιουργεί....
προβλήματα στον ίδιο επειδή χρησιμοποιήθηκε για προβολή προσώπων και σε βάρος του Συλλόγου.
Ποιος θα τα πει αυτά; Ξεσηκώθηκαν γονείς οι οποίοι υποχρεώθηκαν να πληρώνουν τα πάντα, χωρίς καν να έχουν ερωτηθεί.
Καλό θα ήταν κάποιοι ν΄ αφήσουν στην άκρη την σιωπή και να πούνε αλήθειες. Ένας σύλλογος δεν μπορεί να πληρώνει για την προβολή προσώπων και για να κάνουν δημόσιες σχέσεις, επειδή αυτό θέλουν κάποιοι επικοινωνιολόγοι.
Προσωπικά δεν έχω κάτι εναντίον κάποιου, αλλά εδώ μιλάμε για σύλλογο και όχι για προσωπική επιχείρηση.
Το όλα καλά δεν ισχύει.
Συμπαθώ αυτή την ομάδα και το ξέρουν και οι πέτρες. Έγραφα όμως πάντα την αλήθεια και το ίδιο θα κάνω και τώρα.  Αυτό το ξέρει καλά ο κ. Αγγέλου, αλλά και άλλοι. Έχω λοιπόν υποχρέωση να γράψω αυτά που ξέρω, τώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα και θα το κάνω.
Ξέρω τις αντιδράσεις και τις ύβρεις. Ξέρω τι με περιμένει. Δεν μ΄ ενοχλεί καθόλου.
Δεν θα γίνω σκυλάκι κανενός και θέλω αυτή η ομάδα να οργανωθεί σωστά σε όλα τα επίπεδα και προς αυτή την κατεύθυνση θα βοηθήσω, χωρίς να έχω προσωπικά οφέλη.
Και κάτι τελευταίο. Είμαι 56 χρόνων και έχω 4 παιδιά και 1 εγγονάκι.
Ζω με 4 γυναίκες (κόρες και γυναίκα μου) και δεν ήμουν ποτέ λάτρης του γεροντοέρωτα.
Ας πάψουν λοιπόν κάποιοι να λένε βλακείες και να μην διαδίδουν πως "όταν τρώω χυλόπιτα" έτσι αντιδρώ!!!
Κρίνουν από τον εαυτό τους και βγάζουν συμπεράσματα.
Καληνύχτα σας