Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Κανένα πρόβλημα

Δεν έχω μάθει να λέω μεγάλα λόγια, αλλά να μην διστάζω να έρθω σε αντιπαράθεση με το όποιο πολιτικό πρόσωπο, όταν έχω το δίκιο με το μέρος μου.
Το έργο της αποχέτευσης στο Βασιλικό άρχισε από μία περιοχή από την οποία οι αρμόδιοι πίστευαν και πιστεύουν πως θα έχουν τις λιγότερες αντιδράσεις, γιατί εκεί ....
ζούνε λιγότεροι άνθρωποι.
Δεν είναι τυχαίο πως άρχισαν να σκάβουν αμέσως μετά την γιορτή του Αγίου Γεωργίου, αφού δεν θα το έκαναν νωρίτερα για να μην ενοχληθούν όσοι θα πήγαιναν στο εκκλησάκι της περιοχής.
Μπορεί να ενοχληθούν οι φίλοι μου της παράταξης του κ. Ζεμπίλη, αλλά δεν μπορούν να θυσιάζουν τα δικαιώματα ανθρώπων. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους, ούτε θα χάσουν τις εκλογές επειδή ενοχλήθηκα εγώ και 5 - 10 γείτονες.
Ας φροντίσουν τους χιλιάδες άλλους και τους εύχομαι να μην βρεθούν ποτέ στην δική μας θέση και στην θέση των παιδιών μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου και καλή επιτυχία στις εκλογές.