Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Απάντηση

Δεν τα είπε αυτά που γράφεις, ο κ. Πιπεργιάς, μου είπε αναγνώστης ο οποίος μου τηλεφώνησε από τις Κονίστρες.
Αγαπητέ μου, εσάς προσωπικά σας έχω αποδείξει πως αυτά που γράφω είναι αλήθειες και όχι αυτά που εγώ θέλω.
Ο κ. Πιπεργιάς μίλησε στον κ. Μπατσακούτσα στην εκπομπή του στον 96,5 και είπε περισσότερα από αυτά που εγώ έγραψα. Καθαρά είπε πως ο κ. Μπουραντάς δεν θα μπορέσει να πάρει μαζί του άλλες δυνάμειις την Β΄ Κυριακή και φυσικά εννοούσε πως οι ψηφοφόροι που θα στηρίξουν τα.....
ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ την Α΄ Κυριακή δεν θα τον ψηφίσουν και εξήγησε και τους λόγους. Δεν είπε κάτι καινούργιο ο κ. Πιπεργιάς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Είπε πως ο κ. Μπουραντάς θα συσπειρώσει παραδοσιακές δυνάμεις και εννοούσε το ΠΑΣΟΚ φυσικά.
Αγαπητέ αναγνώστη δεν γνωρίζεις τις κόντρες και τα όσα χρεώνουν στον κ. Μπουραντά οι του ΣΥΡΙΖΑ και οι του ΚΚΕ, ειδικά αυτοί της περιοχής του δήμου Κύμης Αλιβερίου;
Τέλος πάντων. 
Αν πάντως αμφιβάλλεις πως τα είπε ο κ. Πιπεργιάς, καλά θα κάνεις να τον ρωτήσεις ή να ρωτήσεις τον κ. Μπατσακούτσα.