Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Τροφή για παπαγάλους

Να συνεχίσουμε λοιπόν να γράφουμε, για τον παπαγάλο του κυρίου Στούπα. Αυτός είμαι εγώ σύμφωνα με τον αρχιπαπαγάλο των fm!!!!
Ο άνθρωπος ανακάλυψε πως ο κ. Γράφας είναι καλός προπονητής!!
Που και πότε το διαπίστωσε άραγε;
Μήπως όταν ο κ Γράφας εμφανίσθηκε στη σχολή ποδοσφαίρου του φίλου του;
Τέλος πάντων.
Εγώ ο παπαγάλος του κυρίου Στούπα, δεν χαρακτήρισα ποτέ καλό....
ή όχι καλό τον προπονητή κύριο Γράφα.
Τι σημαίνει καλός προπονητής; Ο προπονητής θα κριθεί από την δουλειά του και από την πορεία της ομάδας.
Πάρε τώρα την άποψή μου για τον κ. Γράφα, για να την έχεις μαζί σου στις διακοπές και μην ξεχάσεις να του τηλεφωνήσεις.
Ο κ. Γράφας με τον συνεργάτη του γυμναστή κατάφεραν να βάλουν σε καλό δρόμο την ομάδα.
Τι όμως δεν κατάφεραν; Δεν κατάφεραν να κερδίσουν τα παιχνίδια που θα έπρεπε. 
Παράδειγμα ο αγώνας με την ΚΑΛΛΙΘΕΑ. Αυτό έφερε τον ΗΡΑΚΛΗ σε δύσκολη θέση και την κατάσταση έσωσε η ΕΠΙΣΚΟΠΗ.
Στα μπαράζ χάσαμε απίστευτους βαθμούς μετά το 90΄ .
Δυστυχώς αυτοί οι βαθμοί κράτησαν τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ εκτός 4άδας.
Δεν έχει ευθύνες ο προπονητής κύριος Γράφας;
Έχει και μάλιστα μεγάλες. Έχασε με την τακτική του την άνοδο στην ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ.
Μπορεί αυτό να ενοχλεί, αλλά είναι η άποψή μου και δεν θα ρωτήσω τον κ.  Στούπα, για να την γράψω.
Κύριε Στούπα καλησπέρα και να ξέρετε πως δεν έχω μάθει να τα έχω με όλους καλά.
Εγώ μπορώ να γράψω ποιοι και πως πολέμησαν και έβαλαν τρικλοποδιές στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ.
Και κάτι ακόμη. Όταν κάποιοι μοιράζουν με το τσουβάλι τις πλακέτες να μην τις προτιμάς.
Να μπορείς να είσαι ελεύθερος από εξαρτήσεις.