Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Καλησπέρα δάσκαλε των παπαγάλων

Τι είπε ο άνθρωπος;
Χαρακτήρισε εμένα παπαγάλο του Στούπα;
Κύριε Στούπα, τιμή και καμάρι μου να ήμουν το πτηνό σας, αλλά ξέρω πως ο κήπος σας είναι γεμάτος από πτηνά. Φυσικά κάποια από αυτά είναι γέρικα όχι μόνο ηλικιακά αλλά και στον εγκέφαλο.
Κύριε Στούπα, έχω γράψει πως σας ζηλεύω, αφού δεν μπορώ να πετύχω όσα πετύχατε εσείς με τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ. Σας ζηλεύω επειδή αποδείξατε πως είσθε παράγοντας με α....... και όχι α...... παράγοντας.
Εσείς κύριε Στούπα ξέρετε καλά πως δεν μπορώ να γράφω όσα μου λένε. Πρέπει .....
πρώτα να τα πιστεύω και μόνο τότε τα υποστηρίζω μέχρι το τέλος και με όποιο κόστος.
Υπάρχει και το θέμα της τροφής του κάθε παπαγάλου. Δεν ξέρω το κόστος αυτής της τροφής, αλλά δεν αντέχω καθόλου το να παρακαλάω να μου δίνουν τον λόγο, να μ΄ έχουν στην αγκαλιά τους και να είμαι υποχρεωμένος "να μαζεύω" αυτά που είχα γράψει.
Κύριε Στούπα συκοφάντης δεν είναι μόνο αυτός που γράφει κάτι άσχημο για τον πρόεδρο ή άλλο μέλος της διοίκησης, αλλά κι αυτός που κάνει πως δεν γνωρίζει το επώνυμο ενός προπονητή, ενώ έχει μπροστά του την ανακοίνωση της ΠΑΕ και τον αποκαλεί Γράψα, Γράπα  ή δεν ξέρω και πως αλλιώς.
Ακόμη περισσότερο συκοφαντικό είναι το αυτόν που μέχρι χθες υποτιμούσες να τον υμνείς επειδή δέχθηκες τις υποδείξεις τρίτου!!!
...σε λίγο περισσότερα.