Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Χρόνια Πολλά κύριε Κουσκούτη

Κύριε Κουσκούτη, θέλω να πιστεύω πως έπεσα θύμα παραπληροφόρησης και πως δεν "με στολίσατε" προχθές στο Ενωσιακό.
Εγώ θα εκτιμώ πάντα την προσφορά σας στο ποδόσφαιρο και δεν θα μου αλλάξει κανείς αυτή την άποψη. Έχετε πολλές φορές πει καλά λόγια για τον κ.  Παπακωνσταντίνου, αλλά πάντα τα ξεχνάτε την....
περίοδο που στην ΕΠΣΕ έχουν εκλογές.
Ειλικρινά θα ήθελα αν υπάρχουν στοιχεία για σκάνδαλα πλαστογραφίες κλπ, να μην τα κρατάτε 2-3 χρόνια, αλλά να τα πάτε στην δικαιοσύνη.
Κύριε Κουσκούτη, λυπάμαι αλλά εγώ δεν σας έχω βρίσει και δεν σας συκοφάντησα ποτέ.
Δεν θα δεχθώ φυσικά υποδείξεις για τις απόψεις μου. Δικαίωμά μου να είμαι απέναντι σ΄ αυτούς οι οποίοι οργανωμένα και καθοδηγούμενοι από τους τέως και γνωστά κέντρα των Αθηνών, προσπαθούν να συκοφαντήσουν τον αντιπρόεδρο της ΕΠΟ και πρόεδρο της ΕΠΣΕ κύριο Παπακωνσταντίνου, επειδή στις εκλογές της ΕΠΟ ήταν με τον Σαρρή και όχι με τον Γκαγκάτση. Διαπιστώνω πως κι εσείς είσθε απέναντί τους και αυτό σας τιμά.
Δεν σας τιμά πάντως να βρίζετε έναν άνθρωπο ο οποίος ποτέ δεν σας έβρισε.
Καλή Παναγιά και πάντα με υγεία για σας και την οικογένειά σας.