Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Από την εποχή που ανέλαβαν τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ οι κύριοι Στούπας και Γκαλούφας, με προπονητή τον κ. Πριόνα, προσπαθώ μέσα από αυτό το blog και τις ραδιοφωνικές εκπομπές στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 να βοηθήσω όσο μπορώ. Δεν ανήκω στους φίλους ή στην παρέα αυτών των ....
ανθρώπων και δεν ζήτησα ποτέ να μου δώσουν  μια πληροφορία για να έχω αποκλειστικό θέμα ή κάτι τέτοιο.
Έχω κατηγορηθεί πολλές φορές για την στάση μου αυτή και ιδιαίτερα από κάποιους ραδιοφωνατζήδες, οι οποίοι ίσως ήθελαν κτήμα τους τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ και λαχανάκια τους τους κυρίους Στούπα και Γκαλούφα.
Οι παράγοντες αυτοί δεν οδήγησαν τυχαία τον ΗΡΑΚΛΗ εκεί που είναι σήμερα.
Είναι παράγοντες με α......... και όχι α....... παράγοντες και μετά συγχωρήσεως, μπροστά τους είμαστε ραπανάκια για την όρεξη.
Ο καθένας μπορεί να λέει όσα θέλει, αλλά όλοι να ξέρουν πως δεν θ΄ αλλάξω την στάση μου απέναντι σ΄ αυτούς τους ανθρώπους και να το ξέρουν.
Χαίρομαι ειλικρινά για τα όσα έχουν πετύχει με τον ΗΡΑΚΛΗ οι κύριοι Στούπας και Γκαλούφας και φυσικά για την πορεία του κυρίου Αντώνη Πριόνα.