ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με απουσία κάθε ευαισθησίας αντιμετωπίζεται η λειτουργία των σχολείων και αυτή τη σχολική χρονιά, αφού οι προσλήψεις γίνονται με το σταγονόμετρο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν κενά στα σχολεία, που υπολειτουργούν ενώ ένας θεσμός, όπως αυτός του ολοήμερου σχολείου φαίνεται ότι υποβαθμίζεται και διαλύεται.
Επιπλέον, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη της αρχής ισότητας των ευκαιριών στη εκπαίδευση, στερείται από χιλιάδες παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ,το δικαίωμα της....
μάθησης αφού οι δάσκαλοι παράλληλης στήριξης είναι ανύπαρκτοι.
Η παράλληλη στήριξη, που παρέχεται ως ενισχυτικός και ενταξιακός θεσμός της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας, υποβαθμίζεται και σε κάποιες περιπτώσεις καταργείται, εξαιτίας της ανεπάρκειας των κονδυλίων για την κάλυψη του απαραίτητου αριθμού των εκπαιδευτικών.
Χιλιάδες παιδιά, που με γνωμάτευση δικαιούνται την παράλληλη στήριξη, στερούνται το δικαίωμα αυτό και καταδικάζονται, ενώ το κλίμα στις σχολικές τάξεις είναι εκρηκτικό, καθώς δεν υπάρχει το κατάλληλο μαθησιακό και παιδαγωγικό περιβάλλον, φέρνοντας σε απόγνωση μαθητές γονείς και εκπαιδευτικούς.
Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων- Νηπιαγωγών Χαλκίδας καταγγέλλει την πολιτική της ανισότητας και απαιτεί άμεση λύση του προβλήματος της έλλειψης των εκπαιδευτικών, ώστε να λειτουργούν με σωστές δομές τα σχολεία, που έχουν χρέος να παίζουν αντισταθμιστικό ρόλο και να αμβλύνουν διαφορές , παρέχοντας ίσες ευκαιρίες μάθησης.
Το ΔΣ