Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Καλημέρα

Καλημέρα σε όλους και σε όλες, αλλά ιδιαιτέρως την καλημέρα μου σ΄ αυτόν τον ραδιοφωνατζή, ο οποίος πραγματικά ¨καταπίνει τα πάντα¨ και δηλώνει πως απαξιεί να απαντήσει, για να μην φτάσει στο σημείο να παραδεχθεί πως ξέρει από κωλοτούμπες.
Αγαπητέ μου, αν χρειαστώ λογιστή θα σε προτιμήσω. Μ΄ αρέσει που δείχνεις ενδιαφέρον για τα οικονομικά μου. Ελπίζω να μην θέλεις να κάνω το ίδιο κι εγώ, γιατί δεν είναι του γούστου μου οι φτηνές δικαιολογίες.
Αυτά να τα πεις στους χθεσινούς ¨νεκροθάφτες σου¨ και.....
σημερινούς συνεργάτες σου!!
Δεν σου ζήτησα να απαντήσεις σε κάτι, γιατί ξέρω τις αδυναμίες σου. Απλά σου θύμισα γεγονότα, για να μην κουράζεις το μυαλό σου.
Και κάτι ακόμη. Θα σε στηρίξω και πάλι, όταν θα βρεθείς στο στόχαστρο αυτών που πριν σ΄ έθαβαν και τώρα είναι συνεργάτες σου, γιατί ξέρεις πως ήμουν ο μόνος που πήρε θέση υπέρ σου.
Αγαπητέ ραδιοφωνατζή, δεν ασχολήθηκα με το όνομά σου για θέματα οικογενειακά ή προσωπικά σου. Απάντησα στις βλακείες που σου έβαλαν να πεις, αυτοί οι οποίοι νομίζουν πως είναι μοναδικοί και πως κανείς άλλος δεν πρέπει να κάνει ραδιόφωνο. Το άσχημο είναι πως σου έβαλαν να πεις αυτά που έλεγαν και εναντίον σου, όταν δεν ήσασταν στην ίδια ραδιοφωνική στέγη.
Λοιπόν την καλημέρα μου και να ξέρεις πως ισχύει πάντα το ¨΄οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια¨!!!