Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Πρέπει να απαντήσω στον κύριο από τα Ψαχνά, ο οποίος μου λέει διάφορα και σχολίασε και αυτό που έγραψα για την διοίκηση και τον ποδοσφαιριστή.
Καλέ μου άνθρωπε, δεν παίζω μ΄ αυτά τα πράγματα.
Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που τρέχουν πίσω από τον κ. Στούπα και τον κ. Γκαλούφα για μια δήλωση ή για μια συνέντευξη. Τι να τους ρωτήσω; Γιατί να τους ρωτήσω;
Το έχω γράψει κι άλλη φορά. Τους βγάζω το....
καπέλο και δεν αμφισβητώ κάτι που εγώ δεν μπορώ να κάνω. Από το Καλοκαίρι καταλάβαμε όλοι πως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τον ΗΡΑΚΛΗ. 
Με τον τρόπο μου πίεσα κι εγώ για να βοηθήσουν έστω για μια ακόμη χρονιά.
Δεν είναι δυνατόν να τους κατηγορούν αυτοί που κέρδισαν χρήματα από τον ΗΡΑΚΛΗ.
Αυτός που πληρώνει έχει τον πρώτο λόγο και όχι αυτός που πληρώνεται.
Καλέ μου άνθρωπε αυτά.