Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Μήνυμα

Να στείλω ένα μήνυμα στον κύριο ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή ναυτία και να του πω πως εμένα δεν με τραβά κανείς από το χαλινάρι και φυσικά δεν τραβάω κι εγώ κανέναν.
Εδώ για όσα γράφονται έχω εγώ την ευθύνη και κανένας άλλος.
Εδώ δεν μασάμε τα λόγια μας και δεν κάνουμε κωλοτούμπες, ούτε κατεβάζουμε αναρτήσεις επειδή κάποιος μας μάλωσε.
Και κάτι ακόμη για τον κύριο Ψαχνιώτη. 
Ο κ. Βασίλης Χατζής δεν είναι ανήλικος και φυσικά είναι ...
υπεύθυνος για όσα λέει. Ποτέ δεν ήταν υπεύθυνος για τα όσα γράφουμε στο apopsignomi και φυσικά ποτέ δεν του ζητήθηκε να κάνει το παπαγαλάκι. Έχει την δική του άποψη και γι΄ αυτή είναι υπεύθυνος.
Κύριε Ψαχνιώτη, μπορείτε να λέτε ότι θέλετε για μένα. Δεν θα σας τηλεφωνήσω για να σας ζητήσω να μην το κάνετε. Έχω συνηθίσει τόσα χρόνια τα κουτσομπολιά και τους ψιθυριστές και δεν με τρομάζουν. Εγώ "κυρά κατίνα" δεν θα γίνω ποτέ.
Καλημέρα και Καλή Παναγιά.
Η ευχή είναι από καρδιάς, γιατί δεν ήμουν ποτέ ύπουλος και "κατίνα"