Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Χωρίς συγνώμη

Δεν μ΄ έχουν μάθει ακόμη. Δεν είμαι άνθρωπος που θέλω να μου ζητάνε συγνώμη. Δεν μου λέει τίποτα η συγνώμη. Δεν την χρειάζομαι.
Έχω μάθει να δέχομαι την κριτική, τα σχόλια, ακόμη και την συκοφαντία.
Εγώ έχω πληγώσει περισσότερους ανθρώπους, απ΄ ότι ο οποιοσδήποτε άλλος.
Τελευταία πληγώθηκα πολύ, γιατί διαπίστωσα πως κάποιοι επιτρέπουν σε δικούς τους ανθρώπους να με συκοφαντούν και μάλιστα άδικα. Για να καλύψουν τις βλακείες τους ρίχνουν λάσπη και κάποιοι τους πιστεύουν. Πρόβλημά τους.
Αυτό όμως το έχουν κάνει κι άλλες φορές και δεν έμαθαν....
από τα λάθη τους.
Για να βάλουμε τελεία και παύλα λοιπόν, γράφουμε πως από κανέναν δεν θέλουμε να ζητήσει συγνώμη, γιατί δεν θα είναι πραγματική. Μεγαλώνουμε παιδιά κι αυτά τα παιδιά μεγάλωσαν και καταλαβαίνουν. Για κανέναν λόγο λοιπόν δεν θα πληγώσω τα παιδιά μου και θα κοιτάξω κάποιες ώρες να είμαι κοντά τους και όχι κοντά σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.
Δεν κρατώ σε κανέναν κακία και δεν περιμένω τίποτα από κανέναν.
Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς και στις εφημερίδες κάποιοι πάνε και κάποιοι φεύγουν. Εγώ αυτά που έχω να πω, μπορώ να τα γράφω εδώ, χωρίς να δίνω λόγο σε κανέναν και αυτό θα κάνω.
Αφορμή γι΄ αυτά που γράφω, στάθηκε ένα τηλεφώνημα ενός ανθρώπου με τον οποίο έπαψα να έχω σχέσεις, επαγγελματικές ή φιλικές για διάφορους λόγους. Θέλω να του στείλω ένα μήνυμα.
Η συγνώμη είναι υγεία στις σχέσεις των ανθρώπων, αλλά ειλικρινά οι πράξεις μας θα δείξουν την πραγματική συγνώμη.  Η ανάρτηση στην οποία αναφέρθηκε δεν τον αφορούσε, αλλά μικρή σημασία έχει αυτό. Αυτοί που τους αφορούσε, δεν συγκινήθηκαν!!!
Κλείνοντας θέλω να γράψω πως δεν υπήρξα ποτέ ψώνιο και ούτε θέλω την δημοσιότητα.
Θέλω να κάνω την δουλειά μου, για να ζω την οικογένειά μου και όχι για να μ΄ ακούνε στο ραδιόφωνο ή να με διαβάζουν στην εφημερίδα.
Αυτό έπρεπε να το είχαν καταλάβει κάποιοι, γιατί το έχω εξηγήσει άπειρες φορές.
Στο εξής να το ξέρουν όλοι. 
Συνεχίζω την δουλειά μου και δεν θυσιάζω ούτε 1 ώρα για κάποιον άλλον.
Μ΄ αρέσει να λέω και να γράφω την άποψή μου ΕΛΕΥΘΕΡΑ και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.