Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Ηρεμήστε κύριε

Τι βίτσιο είναι αυτό που έχει ο άνθρωπος;
Το λέει και το ξαναλέει εδώ και χρόνια παράγοντας ομάδας της Α΄ κατηγορίας, πως θα μας δείρει και ειλικρινά έχουμε καταντήσει σαν τις κυρίες οι οποίες περιμένουν πως και πως τον πελάτη στους οίκους ανοχής!!!!
Καλέ μου άνθρωπε, γιατί τόσα πολλά λόγια;
Εμείς από το Καλοκαίρι γράψαμε την άποψή μας και δικαιωθήκαμε
Το "ξύλο" το φάγατε εσείς οι οποίοι πιστέψατε πως δεν θα δικαιωθούμε
Καλέ μου άνθρωπε εσύ θα ρίχνεις τις απειλές σου εκεί που...
πίνεις τον καφέ σου κι εμείς θα σου αποδεικνύουμε κάθε φορά πως άδικα χάνεις τον καιρό σου.
Διάβασε λοιπόν προσεκτικά την πρότασή μας. Κόφτο γιατί η απειλή θα γυρίσει εναντίον σου. Δημιούργησες θέμα στην οικογένειά μου και αυτό με κάνει θηρίο
Να ξέρεις εσύ και αυτοί τους οποίους έχεις παρασύρει, πως όπως έχω εγώ οικογένεια έχετε κι εσείς.
Από σήμερα, αν δεν σταματήσουν οι απειλές, ειλικρινά θα λυπηθώ, αλλά θα πρέπει να πάρω τα μέτρα μου για να προστατέψω την οικογένειά μου.
Από σήμερα ας μην ψάχνουν ο πρόεδρος και όλοι σας το πως και το γιατί.
Κύριοι αν θέλετε με απειλές να παριστάνετε τον παράγοντα, σύντομα θα καταλάβετε πως δεν μπορείτε.