Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Μήνυμα

Κάποιες απλές λέξεις σε ένα μήνυμα μπορούν να σε συγκινήσουν πολύ περισσότερο από κάποια αμοιβή ή κάποιες ''μεγάλες κουβέντες''. Πήρα ένα μήνυμα χθες από ποδοσφαιριστή, ο οποίος μου είπε πως με την ομάδα του παίζουν ποδόσφαιρο για να το ευχαριστηθούν και μόνο για τη νίκη αφού, όπως μου έγραψε, στην ισοπαλία δεν κερδίζεις 1 βαθμό αλλά χάνεις 2!!!
Έτσι είναι, φίλε μου. Σωστά το σκέφτηκες και σωστή και η φιλοσοφία που έχετε.
Έγραφε και κάποια καλά λόγια...
για την προσπάθειά μας και ειλικρινά τον ευχαριστώ. Αισθάνομαι πολύ όμορφα τώρα στα 58 μου να παίρνω τέτοια μηνύματα από νέα παιδιά. Ξέρουν πως δεν τους χαϊδεύω τα αφτιά και δεν είμαι φίλος τους. Με τους περισσότερους ούτε καν έχουμε μιλήσει ποτέ. Αυτό όμως μικρή σημασία έχει αφού οι περισσότεροι έχουν καταλάβει πως τους εκτιμώ κι ας μην είμαι τόσο κοντά τους όσο κάποιοι άλλοι.