Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Πόσο καλά με ξέρετε!!!!

Το έχω γράψει άπειρες φορές. 
Όσοι έχουν μάθει να διαβάζουν απλώς κάποια σχόλιά μας και δεν τα μελετούν ή δεν τα βάζουν δίπλα σε προηγούμενα, τελικά κάνουν λάθος, ερμηνεύουν λάθος και θυμώνουν άδικα.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί δεν θέλω ποτέ ν΄ αποδεικνύω πως δεν είμαι ελέφαντας και πως κάποιους ανθρώπους τους εκτιμώ πολύ και ποτέ δεν θα τους χτυπήσω κάτω από την ζώνη.
Μπορεί να έκανα λάθος στο χειρισμό κάποιου θέματος, αλλά αυτό δεν....
σημαίνει πως θα με κρεμάσουν. Αν ήταν έτσι, θα έπρεπε να τους είχα κρεμάσει εγώ άπειρες φορές.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, εσείς ξέρετε. Οι άνθρωποι οι οποίοι από το άγχος τους και την προσπάθεια που κάνουν για να φτάσουν στο στόχο που έχουν βάλει, φτάνουν στο σημείο να με "πυροβολούν", δεν πρέπει να ξεχνούν, πως λίγο μυαλό, έχω κι εγώ. Δεν πρέπει να αγνοούν αυτά που μπορεί να ξέρω κι εγώ. Ποτέ πάντως δεν τους ενόχλησα και δεν τους είπα να σταματήσουν να λένε άλλα μπροστά μου και άλλα πίσω από την πλάτη μου.
Μιλάω και με τον διάβολο για να κάνω την δουλειά μου, αλλά να ξέρουν πως έχω κάνει στην άκρη αρκετά αγγελούδια. 
Δεν με ξέρετε λοιπόν καλά και ίσως να μη χρειασθεί να με μάθετε.
Θα μείνω μακριά σας και ειλικρινά εύχομαι να σας πάνε όλα καλά.