Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Ο Κυριάκος Σπυριούνης στον ΗΡΑΚΛΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ


Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ  ανακοινώνει την απόκτηση του αθλητή Κυριάκου Σπυριούνη και τον καλωσορίζει στην αθλητική οικογένεια της ομάδας και στην πόλη της Χαλκίδας.
Ο Σπυριούνης βασικό στέλεχος των Εθνικών ομάδων από το 2012 (παίδων – εφήβων) αποκτήθηκε από τον Μίλωνα, αγωνίζεται στην θέση του ακραίου επιθετικού...
  με το Νο 9, είναι γεννημένος την 1-9-1997, έχει ύψος 1.96, καρφώνει από τα 3,58 και μπλοκάρει στα 3,41.
Ο Κυριάκος Σπυριούνης  δήλωσε:  <<Είμαι πολύ χαρούμενος που θα κάνω το πρώτο επαγγελματικό μου συμβόλαιο σε μια ομάδα που έχει δείξει τέτοια αποφασιστικότητα και μαχητικότητα για να κατακτήσει τους στόχους της. Θα αγωνιστώ σκληρά για να βοηθήσω τον εαυτό μου και την ομάδα μου να υλοποιήσει τα σχέδιά της και  για αυτή τη χρονιά.  Στην προσπάθειά αυτή είμαι σίγουρος πως θα έχουμε και τη συμπαράσταση του κόσμου για να αποδείξουμε όλοι μαζί ότι η Χαλκίδα ήρθε για να μείνει στην Α1>>