Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Χριστός κι Απόστολος

Όχι δεν είχα καμία επικοινωνία με τον Χριστό, ούτε με τον Απόστολο και δεν εννοώ τον δήμαρχο Γκλέτσο.
Αυτόν τον καιρό και μέχρι το τέλος του μήναέχω άλλα ραντεβού να κάνω και μετά θα δω, αν προλάβω και αυτά που λέει "ο φίλος μου".
Καλέ μου άνθρωπε, ποτέ μη λες ποτέ, αλλά δεν έχω καμιά διάθεση να ασχοληθώ και πάλι με το χώρο αυτόν.
Καλά είμαι εδώ στο apopsignomi και δεν έχω και κανένα παράπονο από κανέναν.
Δεν ανήκω σ΄ εκείνους που χορεύουν στους ρυθμούς της....
μουσικής που τους παίζουν άλλοι.
Θυμόσαστε τον Τσίπρα που έλεγε πως θα χτυπάει τα νταούλια, θα παίζει τους ζουρνάδες και θα χορεύουν οι Ευρωπαίοι; Τα ίδια μας έλεγαν και κάποιοι ραδιοφωνατζήδες οι οποίοι τα ξέχασαν όλα και γλείφουν εκεί που έφτυναν!!!!
Αυτοί τα έλεγαν κι εμείς απλά τους τα θυμίζουμε. 
Τώρα πάντως επειδή λένε πως εμείς παρακαλάμε για να κάνουμε ραδιόφωνο, ας βγούνε δημόσια να μας πούνε ποιον και πότε παρακαλέσαμε.
Τις θέσεις μας τις ξέρουν και οι κότες. 
Δεν μας έδιωξε κανείς από κανένα ραδιοφωνικό σταθμό και αυτό το έχουμε αποδείξει.
Ποτέ δεν είπαμε σε ραδιοφωνικό σταθμό πως είμαστε στην καλύτερη συχνότητα, στον καλύτερο σταθμό, στον πιο δυνατό, στον πρώτο κλπ.
Άλλοι τα έλεγαν αυτά και ποτέ δεν θα βρούνε το θάρρος να βγούνε και να πούνε γιατί τους έδειξαν την πόρτα!!!
Φίλες και φίλοι αναγνώστες κάντε λιγάκι υπομονή και την απάντηση θα την δώσει το apopsignomi.blogspot.com με την έναρξη των πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου.