Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Παραδέχομαι την ήττα μου

Ως εχθρός του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ,σύμφωνα με τους ΑΟΧαρες, οφείλω να παραδεχτώ την ήττα μου, σε όλα τα επίπεδα. 
Με κέρδισαν "οι καθαροι" και αυτοί οι οποίοι αγαπούν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Είναι τελικά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ κι εγώ μόνος μου!!!!
Φαίνεται πως διοίκηση, προπονητές, ποδοσφαιριστές, εξωδιοικητικοι, έγκριτοι δημοσιογράφοι και ΑΟΧαρες, είναι μια....
γροθιά και απέναντί τους εγώ. 
Ήττα λοιπόν σε όλα τα επιπεδα και είχα υποχρέωση να το παραδεχτώ δημόσια. 
Για να γράψω και την αλήθεια τρόμαξα και λιγάκι με τα όσα γράφουν τα παπαγαλάκια. 
Τώρα ο δρόμος είναι ελεύθερος και σε καμία περίπτωση δεν θα ξαναγραψουμε κάτι κακό για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. 
Ακόμη κι όταν θα χάνει ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ εμείς θα γράφουμε δεν πειράζει. 
Ακόμη και κάποιος να παραιτηθεί, εμείς θα γράφουμε δεν πειράζει, υπάρχουν κι άλλοι.
Ακόμη κι αν δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οι υποχρεώσεις, εμείς θα γράφουμε δεν πειράζει, ας περιμένουν οι υποχρεώσεις.
Ακόμη κι αν η κατάσταση φτάσει στο απροχωρητο και αποχωρήσει ο κ. Στούπας, εμείς θα γράψουμε δεν πειράζει, αφού έφυγαν κι άλλοι στο παρελθόν. 
Ακόμη κι αν προκληθουμε για να κάνουμε αναφορά στους ποδοσφαιριστες που έφυγαν από την ομάδα και στο γιατί έφυγαν δεν θα γράψουμε τίποτα, αφού πιστεύουμε πως θα τα γράψουν οι έγκριτοι.
Καλησπέρα και καληνύχτα λοιπόν στους ΑΟΧαρες και ραντεβού την Πρωτοχρονιά!!!!!