Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Ευχαριστώ κύριε Μαντά

Άσε το θείο πιάσε τον Λουκά!!!
Τι άλλο να γράψω; Αυτός που το είπε, πρέπει να είναι και πολύ μαλάκας και μάλιστα χωρίς εισαγωγικά.
Με πλήρωσε λένε ο Λουκάς για να γράψω τα όσα έγραψα για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα του ΛΗΛΑ με την ΘΗΒΑ, μεταξύ του προπονητή κ. Δημήτρη Λύκου και του ....
τερματοφύλακα κ Λουκά Μαντά!!!!!
Πίστευα πως η νέα διοίκηση του ΛΗΛΑ, δεν θα συνέχισε αυτή την πρακτική, της λάσπης και της συκοφαντίας και πως δεν θα συνέχιζε αυτόν τον πόλεμο εναντίον μου.
Ξέρω καλά ποιοι  είναι αυτοί οι οποιοι θέλουν να υπάρχει αυτή η κατάσταση στην ομάδα και τι θέλουν να πετύχουν.
Λειτουργούν ύπουλα και δεν έχουν στόχο εμένα, αλλά ανθρώπους οι οποίοι στηρίζουν οικονομικά την ομάδα και σήμερα όπως την στήριζαν και τα προηγούμενα χρόνια.
Ξέρω τι γράφω και δεν θα τα πάρω πίσω. Εγώ δεν έχω πάρε δώσε με ποδοσφαιριστές του ΛΗΛΑ, ούτε και με τους κατά καιρούς προπονητές της ομάδας.
Λέω πάντα τα ίδια, είτε είμαι με τους κυρίους Κοτσίφη και Αγραφιώτη, είτε με τους κυρίους Κικίδη και Γκάβαλη.
Ίσως να λέω κάποια πράγματα παρά πάνω στον κ. Παπαθανασίου, γιατι δεν μ΄ αρέσει να του βάζουν λόγια εναντίον μου.
Λυπάμαι ειλικρινά γι  αυτόν ή αυτούς που είπαν πως με πλήρωσε ο Λουκάς και θα πάρουν πολύ σύντομα πληρωμένη απάντηση.
Κύριε Μαντά, σας ευχαριστώ. Προφανώς μου δώσατε ποσοστά από τα χρήματα που πήρατε "για το συμβόλαιό σας με την ομάδα"