Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Απάντηση

Καλοί μου άνθρωποι, δεν θα σας απαντήσω με συκοφαντίες και ρουφιανιές.
Δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτές οι συμπεριφορές. Εγώ δεν έχω μάθει να πουλάω παραμύθι σε διοικήσεις και να τους υπόσχομαι κάτι που επιχείρησα να κάνω και στο παρελθόν και δεν τα κατάφερα.
Για να γίνει μια ομάδα, ομάδα και μάλιστα μεγάλη, δεν ξεκινάς ποτέ ...
από τους ποδοσφαιριστές, τον πάγκο και τα σορτσάκια!!!!
Η ομάδα πρώτα αποκτά δυνατή διοίκηση, η οποία θα έχει πρόγραμμα, σχέδιο και στόχους και μετά θα κάνεις επιλογή ποδοσφαιριστών και προπονητή.
Αυτά σήμερα δεν υπάρχουν και όλα γίνονται στο πόδι.
Δεν σας φταίω εγώ λοιπόν. Θέλετε δεν θέλετε στα λόγια μου θα έρθετε πάλι και αυτό το ξέρετε.
Συνεχίστε λοιπόν τον πόλεμο, αλλά να ξέρετε πως αυτή την φορά, η συγνώμη δεν θα ξεπλύνει τα όσα είπατε.