Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Καλή φώτιση

Φαίνεται πως κάποιοι δεν θέλουν να  καταλάβουν κάποια πράγματα. 
Μεταξύ αυτών και ο κύριος Ελευθεριάδης ο οποίος έχει αναλάβει εργολαβικα να ρίχνει λάσπη εναντίον μου.
Κύριε Ελευθεριάδη ξέρετε καλά κάποια πράγματα και απορώ γιατί κάνετε πως δεν τα ξέρετε. 
Εγώ δεν θα γράψω τίποτα...
.. από αυτά γιατί δεν ενδιαφέρουν τους αναγνώστες μας. Για τον φάκελο που λέτε και τον αυλικο σας δεν το γνωρίζω,  αλλά αν είναι έτσι σας ευχαριστώ πολύ.
Τι όμως σημαίνει αυτό; 
Το κάνατε με στόχο και σκοπό την σιωπή; 
Κύριε Ελευθεριάδη, ειλικρινά λυπάμαι.
Εγώ δεν θα κάνω αναφορά στο τι έχω κάνει για σας, αλλά και για όποιον χειροκροτεί την λασπολογία σας εναντίον μου.
Ξέρετε κι εσείς κι αυτός πως όταν κάποιος θέλει να προβάλλει κάτι πληρώνει. 
Ανατρέξτε στο παρελθόν, μακρινό και κοντινό και θα το διαπιστώσετε. 
Σας καλώ να δημοσιοποιησετε το πόσα χρήματα μου δώσατε συνολικά και στην συνέχεια να μου δώσετε δημόσια την άδεια να γράψω κι εγώ πόσες φορές εδώ και χρόνια έκανα προβολή εκδηλώσεων σας και όχι μόνο, χωρίς ούτε ένα ευρώ. 
Κύριε Ελευθεριάδη, είμαι προσεκτικός, όχι γιατί φοβάμαι, αλλά γιατί δεν είμαι κατίνα. 
Αυτά επαναλαμβάνω ισχύουν και για τον κύριο ο οποίος σας χειροκροτεί για την λάσπη που ρίχνετε εναντίον μου.
Κύριε Ελευθεριάδη, έπαιξα και έχασα οικονομικά.  Όσα χρήματα κι αν πείτε πως μου δώσατε όλα αυτά τα χρόνια, να ξέρετε κι εσείς και όλοι αυτοί που σας χαιδευουν σήμερα τ' αυτιά, δεν μπορεί να φτάσουν στο ένα δικό τους μηνιατικο. 
Αγαπητέ κύριε Ελευθεριάδη, ξέρετε καλά πως δεν σας βάλαμε σε έξοδα ούτε καν τότε που στο Μπουρτζι είχατε φέρει τον Χριστοδουλοπουλο ο οποίος μ'  αρέσει και μου λέγατε να πάρω την οικογένειά μου και να έρθω εντελώς δωρεάν, αφού είχα προβάλλει την εκδηλωσή σας.
Αυτό συνέβη κι άλλες φορές και με την ΑΕΚ και με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. 
Να μας πείτε πότε πληρώσατε κάτι και πότε σας επιβαρυναμε με την παρουσία μας. Ακόμη κι όταν στείλατε προσκλήσεις με τον δικό σας Ντίνο, σας είπαμε ευχαριστώ, αλλά δεν τις χρησιμοποιήσαμε. 
Κύριε Ελευθεριάδη, εμείς σχολιάζουμε τον πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ Χαλκίδας και νυν του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και όχι τα επαγγελματικά και τα προσωπικά σας. 
Η διαφορά είναι μεγάλη. Ευχόμαστε μέρα που είναι να σας φωτίσει ο Θεός να δείτε την διαφορά για να μην εκτεθείτε περισσότερο. 
Εμείς θα συνεχίσουμε να γράφουμε τα σχόλιά μας, γιατί το τάισμα δεν μας αρέσει, όταν το μενού έχει σανό.
Την καλημέρα και τα χρόνια πολλά και στον Αντώνη και φυσικά τις ευχαριστίες μου και προς αυτόν, αφού διαπιστώνω πως χειροκροτεί την λάσπη σου.
Καλή φώτιση.