Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Ραδιοφωνικά


Εδώ τα λέμε και δεν μας τα λένε
Δεν ήμουν, δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ ιδιοκτήτης ή κάτι παρόμοιο στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 και φυσικά δεν καθορίζω εγώ την γραμμή που θ΄ ακολουθήσει είτε στην πολιτική είτε στον αθλητισμό.
Ιδιοκτήτης είναι ο κ. Ζώμας και αυτός με τους συνεργάτες του διαμορφώνουν το πρόγραμμα και αποφασίζουν για όλα.
Φυσικά και η παρουσία μου στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ ενοχλεί πολλούς και δικαιολογημένα.
Τους ενοχλεί γιατί εκεί ακούνε τα πάντα, γιατί απλά δεν έχουμε χαλί για να τα κρύψουμε από κάτω.
Τους ενοχλεί γιατί δεν έχουμε αφεντικά στο κεφάλι μας και μπορούμε να στηρίξουμε αυτά που λέμε.
Όταν βρισκόμαστε μπροστά σε επεισόδια, δεν μιλάμε για μια....
φάση του αγώνα, αλλά για τους ανεγκέφαλους οι οποίοι προκαλούν την βία.
Όταν βλέπουμε "την σούβλα", δεν κοιτάμε το ημερολόγιο να δούμε αν είναι Κυριακή του Πάσχα.
Όταν ένας διαιτητής, οδηγεί με τα λάθη του μια ομάδα στην ήττα, δεν του χαϊδεύουμε τ΄ αυτιά επειδή είναι του Συνδέσμου Εύβοιας, ενώ όταν είναι άλλου συνδέσμου του τρώμε τα σωθικά.
Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Ζώμα, επειδή ποτέ δεν προσπάθησε να μας φιμώσει, παρά τις πιέσεις που έχει δεχθεί.
Θα θυμίσω πως δέχθηκε πιέσεις ώστε να με σταματήσει για να πάρει την διαφήμιση μιας επιχείρησης και μάλιστα του είπανε πως έχουν μια σφαίρα στο περίστροφό τους, για μένα!!!!!
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, εγώ φίμωτρο δεν βάζω ούτε στο σκυλί μου.  
Δεν έχω καμία κάψα για να βγαίνω στο ραδιόφωνο και δεν σας κρύβω πως μ΄ έχει κουράσει η όλη κατάσταση. Τώρα όμως έχω πεισμώσει αρκετά και το έχω πάρει απόφαση.
Μέχρι να φύγει η σφαίρα από το περίστροφο του οποιουδήποτε και να με βρει, θα βρω τον τρόπο και θα τα λέμε καθημερινά και ζωντανά με κάποιον τρόπο.