Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Σας ευχαριστώ

Σήμερα Σαββατιάτικα, δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάμε σε κάποιο γήπεδο να παρακολουθήσουμε κάποιον αγώνα Κυπέλλου, αφού το ρεπορτάζ που είχαμε να κάνουμε για θέμα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ μας κράτησε στο γραφείο και δεν βλέπουμε να τελειώνει μέχρι το πρωί.
Θυμήθηκα τον παππού μου ο οποίος μου έλεγε: "να ξέρεις πως όποιος πηδάει πολλά παλούκια, τον μπαίνει και ένα στον κώ-ο"!!!
Μου έλεγε επίσης πως "το έξυπνο πουλί, από την μύτη πιάνεται"!!!!
Πόσο δίκιο είχε ο παππούς μου. Κρίμα που δεν ζει για ....
να τον σφίξω στην αγκαλιά μου και να τον ευχαριστήσω για όλα αυτά.
Μπορεί όμως σύντομα να τον συναντήσω εκεί στον άλλο κόσμο, αφού όσο εμείς κάνουμε το ρεπορτάζ, κάποιοι απειλούν να μας τελειώσουν και λένε πως αν δεν σταματήσουμε θα κάνουν κακό στην οικογένειά μας.
Επειδή κάποιοι τύποι δεν έχουν φραγμούς, θα φροντίσω πριν με τελειώσουν να μιλήσω στους φανατικούς φίλους του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ οι οποίοι πάντα πίστευαν πως είμαι κατά του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και μου τα έχουν χώσει πολλές φορές. Τους σέβομαι άσχετα αν δεν συμφωνώ με πολλά και γι΄ αυτό θα τους πω όλη την αλήθεια.
Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα πρέπει να τελειώσει μ΄ αυτούς που δεν άφησαν τον Ταρνανά, τον Στούπα και τον Ελευθεριάδη, αλλά και τον Τόλια να κάνουν κάτι για την ομάδα.