Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 
 - Να έχετε όλες και όλοι μια όμορφη Κυριακή.
Ο μπάρμπα Στέλιος είναι πολύ κουρασμένος και δεν έχει καμία απολύτως όρεξη για καβγάδες, αντιπαραθέσεις και για μια συζήτηση η οποία δεν οδηγεί πουθενά, όταν ο συνομιλητής μας δεν είναι ειλικρινής, για έναν και μόνο λόγο. Προσπαθεί να μας ξεγελάσει και επειδή δεν τα καταφέρνει προχωρά σε συκοφαντίες.
Φαίνεται όμως πως θέλει να απαντήσει σε κάτι που γράψαμε.... και τον ενόχλησε.
Εγώ πάντα δίνω ευκαιρίες γιατί δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν.
Πάμε λοιπόν.
Μέλος του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ είπε σε άλλο μέλος, πως εγώ γράφω όσα γράφω για να πάρω χρήματα. Είπε επίσης πως θα πάρουν απόφαση και θα καλέσουν ένα βράδυ όλους τους δημοσιογράφους σε δείπνο, εκτός από εμένα και θα τους πούνε πολλά.
Αλήθεια ή ψέματα ας τα βρούνε μεταξύ τους. Εγώ για να είμαι εντάξει θα γράψω την αλήθεια και τίποτα παραπάνω. Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει.
Είναι αλήθεια πως μου προτάθηκε συνεργασία, σε κάποιο θέμα, αλλά ευγενέστατα αρνήθηκα γιατί δεν είχα χρόνο και επειδή κανείς δεν θα συνεργαζόταν με τους συκοφάντες του.
Όσο για το δείπνο προς τους ανθρώπους της ενημέρωσης προσκλήθηκα πριν καν αυτό ορισθεί και αρνήθηκα και μάλιστα ανέφερα και τους λόγους. Δεν συνηθίζω να πηγαίνω σε τραπεζώματα και δεν θα μπω ποτέ και για κανέναν στο ίδιο τσουβάλι.
Ελπίζω πως έγινα κατανοητός και πως θα πάρω δημόσια απάντηση για να κλείσει εδώ το θέμα.
Αν αυτό δεν συμβεί, τότε θα πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, με κάθε νόμιμο τρόπο κι εγώ μόνο έναν τρόπο έχω. Θα γράψω λεπτομέρειες για να σταματήσει αυτή η ιστορία και για να πάρει ο καθένας αυτό που του αξίζει.
Από τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ πέρασαν και θα περάσουν πολλές διοικήσεις.
Εμείς θα ειμαστε εδώ όσο ζούμε. Θέλουμε να ευχηθούμε στους διοικούντες σήμερα τον ΑΟ ΧΑΛΚΊΣ να συνεχίσουν να τον διοικούν και να τον πάνε ψηλά, αλλά και αν φύγουν και δεν είναι διοίκηση, να παραμείνουν δίπλα στην ομάδα και να μην χρειαστεί να περάσουν δεκαετίες για να πάνε έστω στο γήπεδο.
Καλή Κυριακή.