Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ

Αγαπητοί Συνάδελφοι
Οφείλω να σας ενημερώσω ότι σήμερα, Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010, κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφίκλειας, 40' μετά την έναρξή του, ο Δήμαρχος Καθηγητής Πανεπιστημίου κ. Ιωάννης Τσιτσιπής μου ζήτησε να σταματήσω να ηχογραφώ με το δημοσιογραφικό μου μαγνητόφωνο σημεία της Συνεδρίασης, διότι όπως διατύπωσε δεν έχω το δικαίωμα χωρίς προηγούμενη άδεια του Προέδρου και στο εξής να κρατώ χειρόγραφες σημειώσεις...
Σε ερώτησή μου προς τον Πρόεδρο του ΔΣ. Αμφίκλειας κ. Γεώργιο Κανήρο ενώπιον του Σώματος, σε ποιό σημείο του Κώδικα αναφέρεται αυτή η απαγόρευση, μου δήλωσε ότι "τον βρίσκω ανενημέρωτο".
Σε δεύτερή μου ερώτηση πώς έρχεται να εφαρμόσει κανονισμό τον οποίο δε γνωρίζει δεν έλαβα απάντηση, όπως δεν έλαβα απάντηση και σε ερώτησή μου σε ποιό σημείο του κανονισμού αναφέρεται ότι ο Δήμαρχος μπορεί να υποκαθιστά τον Πρόεδρο του Δημοτικου Συμβουλίου στην εφαρμογή του κανονισμού, όπως έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αξίζει να σημειώσω ότι εκδίδω την τοπική εφημερίδα "ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ" τα τελευταία τρια χρόνια (Φύλλο 29), με ειδήσεις από τα χωριά του Παρνασσού. Η ταυτότητά μου είναι γνωστή στο Δήμο Αμφίκλειας (είναι η έδρα μου για όσους δεν το γνωρίζουν) και βρισκόμουν εκεί μετά από πρόσκληση του Αντιδημάρχου Αμφίκλειας, παριστάμενος και ηχογραφώντας για πολλοστή φορά συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου όχι μόνο στο Δήμο Αμφίκλειας αλλά σε όλους τους Δήμους του Παρνασσού.
Παρακαλώ πολύ να σχολιάσετε την περίπτωση και να μου μεταφέρετε την εμπειρία σας για το τι πραγματικά ισχύει, αν υπάρχει αντίστοιχο προηγούμενο συμβάν και πώς αυτό εξελίχθηκε...
Με εκτίμηση...

Γιώργος Κόδρος
"ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ"
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΟΥ

ΣΧΟΛΙΟ:
ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟΥ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ:
ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΝ Ο κ. ΚΟΔΡΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ;
ΘΑ ΚΑΛΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Ή ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ;
ΑΝ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ;
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΣΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΡΩΣΟΠΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ.