Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση σε μήνυμα

Θέλω να απαντήσω αμέσως στον φίλο που έστειλε το μήνυμα για το θέμα του κ. Αναγνωστάκη.
Αγαπητέ φίλε, δεν με ενδιαφέρει το τι κάνει ο κ. Αναγνωστάκης επικοινωνιακά. Έχει τις επιλογές του και δεν .....
θα τον κρίνω εγώ. Εγώ κρίνω τις πολιτικές του θέσεις. Το αν κάποιοι δεν τον στήριξαν και το ΠΑΣΟΚ επέλεξε τον Παγώνη για υποψήφιο Δήμαρχο, δεν θα το  σχολιάσω εγώ. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ στάση απέναντι στον κ. Αναγνωστάκη δεν άλλαξα. Επιμένω πως αξίζει τη στήριξη γιατί μπορεί να προσφέρει.
Αγαπητέ φίλε, κάποια στιγμή θα πρέπει να πάψουμε να στηρίζουμε κάποιους επειδή τους στήριζε ο παππούς ή ο μπαμπάς μας. Δεν με ενδιαφέρει το που και με ποιον  μιλάει ή δίνει θέματα ο Αναγνωστάκης. Ποτέ δεν ζήτησα κάτι τέτοιο εγώ. Εγώ θα γράφω την άποψή μου. Άποψή μου λοιπόν είναι πως ο Δημήτρης Αναγνωστάκης αξίζει τη στήριξη των πολιτών και θα την έχει.