Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Εγώ λέω κάτι, έστω κι αν δεν ισχύει. Ο κ. Σιαγιάννης έχει απαντήσεις σ΄ αυτά που ρωτάει όλος ο κόσμος;
Λοιπόν εμένα το θέμα μ΄ενδιαφέρει άμεσα, γιατί μου έχουν υποσχεθεί πως το όλο έργο θα το αναθέσουν σε μια εταιρία στην οποία είναι μέτοχος μια γκόμενα του πατέρα μου (δεκαετία του ΄50), ο οποίος πατέρας μου έχει πεθάνει και έτσι δεν διατρέχει κίνδυνο!!!
Υποστηρίζω λοιπόν τα συμφέροντα της.....
παλιάς γκόμενας του πατέρα μου.
Ο κ. Μπάνος τι συμφέροντα εξυπηρετούσε όταν ήξερε το θέμα από τον Απρίλιο και δεν ενημέρωσε τους κατοίκους των Κριεζών;
Ο κ. Σιαγιάννης, ο κ. Μπενάκης και ο κ. Κούκης είχαν ενημερωθεί ή όχι από τον κ. Μπάνο;
Συγνώμη αλλά με ύβρεις δεν βγαίνει κάτι.
κάπου πρέπει να γίνουν Σταθμοί Μεταφόρτωσης και κάπου η μονάδα ανακύκλωσης. Πού;
Αυτά, επειδή μαθαίνω πως ο κ. Σιαγιάννης μας βρίζει από το πρωϊ μέχρι το βράδυ. 
Να συνεχίσει, γιατί εμας δεν μας ενοχλεί. Τόσα ξέρει, τόσα κάνει και τόσα λέει. Να είναι πάντα καλά.