Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Φοβάται κανείς;

Τι έγινε κύριοι; Μου θυμίσατε τα ψεύτικα παπάκια και τα ψαράκια που υπάρχουν στις λιμνούλες των λούνα παρκ, όπου πάνε τα πιτσιρίκια και ψαρεύουν!!!
Σας ενόχλησε που σας έδειξαν και την Ρόδο και το πήδημα;
Έχετε την ευκαιρία να προκαλέσετε μια έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΕ και γιατί όχι να ρίξετε την διοίκηση Παπακωνσταντίνου!!!
Εγώ μαζί σας είμαι, αλλά δεν εκπροσωπώ κάποια ομάδα, οπότε.....
δεν έχω ψήφο. Εσείς;
Ένα πουλάκι μου είπε πως οι 3 από τους 6 δεν είσθε σε κάποια ομάδα.
Τα υπόλοιπα 3 πρόσωπα δεν θα είναι εκπρόσωποι των ομάδων τους, αφού οι πρόεδροι αυτών των ομάδων ψηφίζουν δαγκωτό την ομάδα ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ!!
Λοιπόν τι λέτε; Έχετε το κουράγιο να κάνετε το βήμα;
Ένας φίλος μου είπε πως έχετε περισσότερες πιθανότητες να πέσετε στην θάλασσα της Αιδηψού την ημέρα των Φώτων, για να πιάσετε τον Σταυρό, παρά να βρείτε ψήφο στην κάλπη της ΕΠΣΕ!!