Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΕΥΒΟΪΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Έχω ως αρχή να μην κρύβω κάτω από το χαλί τα όποια προβλήματα και να μην παριστάνω πως δεν είδα και δεν άκουσα.
Επειδή δέχθηκα κάποια μηνύματα για το θέμα με τον κ. Σαλεμή, θα πρέπει να ενημερώσω τους ανθρώπους του ΕΥΒΟΪΚΟΥ πως ούτε μέλος της διοίκησης είμαι, ούτε ποδοσφαιριστής της ομάδας, ούτε προπονητής, αλλά ούτε και ηλίθιος.
Γράφω κάτι μόνο όταν το έχω διασταυρώσει και όχι πάντως αυτό που θα....
μου υποδείξουν άλλοι.
Δεν έγραψα κάτι το οποίο δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.
Αν το έκανα αυτό πιστεύω πως ο πρόεδρος κ. Γιάννης Μπαρίτας, θα μου τηλεφωνούσε και θα μου έλεγε, ¨αυτά που γράφεις είναι βλακίες και κατέβασέ τα¨. 
Κάτι τέτοιο δεν έγινε και αυτό είναι η απόδειξη πως το γεγονός είναι γεγονός.
Κύριοι, ας μη μπερδέψουμε άλλο τα πράγματα. Ας κάνει ο καθένας την δουλειά του κι ας μη μπαίνει στα χωράφια άλλων.
Κι επειδή δεν μ΄αρέσει το κρυφτούλι, θα στείλω κι ένα μήνυμα.
Αν δεν ήταν πρόεδρος ο κ. Μπαρίτας κάποιοι θα έδιναν κάθε μήνα 50 ευρώ....
Αν δεν ήταν προπονητής ο κ. Μπαλάνος, κάποιοι άλλοι θα έδιναν κάθε μήνα 500 ευρώ...
Αν δεν ήταν μέλη του ΔΣ αυτοί που είναι σήμερα πολλοί θα έδιναν κάθε μήνα 1000 ευρώ...
Τι κάνουμε σ΄ αυτή την περίπτωση; Τους απομακρύνουμε όλους για να έρθουν τα χρήματα;
Αν αυτό κάνουμε, στο τέλος δεν θα έχουμε ούτε χρήματα ούτε ομάδα.
Κύριοι εμένα δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που βλέπουν φαντάσματα και φυσικά δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλουν δίπλα τους ανθρώπους με γνώσεις και εμπειρίες. Αυτοί που κάνουν όλα αυτά, απλά είναι ανίκανοι και κακώς δεν κάνουν κάτι άλλο.