Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Καλημέρα

Αγαπητή μου κυρία, οι μικρές χαρές, όπως αυτές που μας προσφέρουν τα παιδιά μας, η γυναίκα μας, οι δικοί μας άνθρωποι τέλος πάντων, είναι για μένα ολόκληρη η ζωή. Αυτές τις χαρές τις θέλω πάντα και για πάντα. Όλα τ΄ αλλα έρχονται σε δεύτερη μοιρα.
Θέλω να σ΄ ευχαριστήσω ειλικρινά, επειδή μου δίνεις την ευκαιρία να σου προσφέρω λίγη χαρά, έστω και με τον τρόπο που σου την προσφέρω. Είσαι μέσα στην τρελή χαρά μαθαίνω, επειδή όπως λες κάποιος με βρίζει, μου τα χώνει ή τέλος πάντων λέει αυτά που λέει για μένα.
Μάθε λοιπόν για να ξέρεις πως αυτά τα έχουν πει.....
κι άλλοι, από πολλά χρόνια πριν. 
Εγώ δεν είμαι δικαστής. Για τις πράξεις τους θα κριθούν από αυτούς που πρέπει.
Εσείς όμως κυρία μου, απολαύστε την στιγμή.
Εγώ αυτό που δεν θάθελα ποτέ να ζήσω στην ζωή μου, είναι να κατηγορηθώ ως παιδαιραστής, ως έμπορος ναρκωτικών και φυσικά να μη μου πούνε ποτέ τα παιδιά μου πως απάτησα την γυναίκα μου, πως τρέχω πίσω από το όποιο φουστάνι, πως άπλωσα το χέρι σε όποια γυναίκα φίλου μου και πως τριγυρίζω με την μία και με την άλλη για να έχω τα 5΄ δημοσιότητας.
Αγαπητή μου κυρία, έχω πολλά χρόνια στο πεζοδρόμιο της ενημέρωσης και έχω μάθει πολλά.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει η όποια άποψη του όποιου κυρίου ή της όποιας κυρίας είναι απέναντί μου πολιτικά ή για οποιονδήποτε λόγο. Πολλές φορές η αντιπαράθεση οδηγεί στα άκρα, αλλά το έχω συνηθίσει.
Όποιος πιστεύει πως μπορεί να κερδίζει μάχες στο στίβο της ενημέρωσης, ας το αποδείξει.
Εγώ είμαι ο χειρότερος όλων. Αυτό σημαίνει πως οι άλλοι είναι καλύτεροι και σίγουρα επηρεάζουν την κοινή γνώμη περισσότερο από εμένα.
Επειδή κι εσύ συμφωνείς μαζί τους, αποδείξτε το.
Έχουμε μάχη εκλογική μπροστά μας. Θα κριθούμε όλοι.
Μέχρι τώρα πάντως, ξέρεις καλά ποιός έχει δικαιωθεί.
Καλή σου μέρα και μια συμβουλή. Βάλε την οικογένειά σου πάνω απ΄ όλους και όλα. 
Δεν είναι τυχαίο που σε βρίζουν.