Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΡ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Εδώ και καιρό, ο απερχόμενος Δήμαρχος Κύμης-Αλιβερίου, Δημήτρης Θωμάς, φρόντιζε επιμελώς, να διαδίδει διάφορα, άκρως συκοφαντικά σε βάρος μου, εξυπηρετώντας πολιτικές του σκοπιμότητες, επειδή στήριζα τον αντίπαλό του υποψήφιο Δήμαρχο και νικητή πλέον, των δημοτικών εκλογών. Σε αυτές τις αθλιότητες, είχα επιλέξει να μην απαντώ.
Πρόσφατα ωστόσο, κατά την προεκλογική περίοδο που κατέληξε στην ήττα του, ο κ. Θωμάς σταμάτησε να λειτουργεί «υπογείως» εναντίον μου και «ξεσκεπάστηκε» πλήρως. Παρά .....

το ότι δεν ήμουν εγώ ο αντίπαλός του, στην απόγνωσή του, να αποτρέψει την εκλογική ήττα του, άρχισε να με συκοφαντεί ευθέως πλέον, κλιμακώνοντας τις ευτελείς προσωπικές επιθέσεις του, όσο πλησίαζαν οι εκλογές. Ανάμεσα σε όσα απαράδεκτα βροντοφώναζε, ενώπιον πλήθους συμπολιτών μου, περιλαμβάνονταν αναφορές περί δήθεν οικονομικών ατασθαλιών την περίοδο που κατείχα κυβερνητικές θέσεις και φυσικά, το «κουρασμένο» πια σενάριο των «σχέσεών» μου με τον τέως Υπουργό Άκη Τσοχατζόπουλο. Στην τελευταία του ομιλία μάλιστα, αναρωτήθηκε πώς συνδέεται «η τριάδα Μπουραντάς, Σμπώκος και ο γνωστός εφοπλιστής», τι «μυρίστηκαν» και θέλουν να πάρουν τα ηνία στον Δήμο και «τι γυρεύουν οι αλεπούδες στο παζάρι».
Πάλι δεν απάντησα τότε, για να μην βοηθήσω τον κ.Θωμά, να αποπροσανατολίσει τον προεκλογικό αγώνα, πυροδοτώντας αντιπαραθέσεις, γύρω από χαμηλού επιπέδου ισχυρισμούς του. Περίμενα να τελειώσει η διαδικασία, για να μπορέσω να επικοινωνήσω με τους συμπολίτες μου.
Σήμερα, δηλώνω ότι η συκοφαντική αυτή εκστρατεία δεν «έκλεισε» ως υπόθεση, μόνο με την εκλογή του νέου Δημάρχου και την ήττα του Δ. Θωμά, όπως ίσως θέλει να πιστεύει ο ίδιος, αλλά θα τελειώσει με τον πρέποντα τρόπο, ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών.
Ο κ. Θωμάς και όλη η Κύμη γνωρίζει ότι πρόσφατα, προσέφυγα στα δικαστήρια, κατά του βουλευτή Κώστα Μαρκόπουλου, για τους ίδιους κατά βάση ισχυρισμούς, με αυτούς του τέως Δημάρχου, καθώς και ότι εκδόθηκε απόφαση-καταπέλτης για τον συκοφάντη, που με δικαίωσε απόλυτα. Ας μην αμφιβάλλει ο τέως Δήμαρχος ότι το ίδιο θα πράξω και για τις δικές του θρασύτατες αναφορές. Η επιχειρηματική παράδοση της οικογένειάς μου
-η οποία άρχισε δεκαετίες πριν την κάθοδό μου στην πολιτική- και η επιτυχής συνέχειά της, από εμένα και τον αδελφό μου, είναι γνωστή σε όλους, ιδίως στους συμπολίτες μου στην Κύμη. Σύντομα, ο Δημήτρης Θωμάς θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις, για όλα όσα ανενδοίαστα «κατήγγειλε» εναντίον μου και θα προκύψει με σαφήνεια, το ποιος «θα έπρεπε να ντρέπεται που κυκλοφορεί στην Κύμη»
 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Τ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
28/05/2014