Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ραδιοφωνικά

Λυπάμαι ειλικρινά για τις αντιδράσεις κάποιων ανθρώπων μετά την εκπομπή που είχαμε στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1. Δεν κατάλαβα γιατί βγάζουν τόση χολή.
Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα λοιπόν.
-Αν πραγματικά αγαπούσαν το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και τον κ. Ζώμα κάποιοι, θα ήταν εκεί και θα τον στήριζαν, κάτι που ο ίδιος έκανε γι΄ αυτούς.
-Αν πραγματικά σέβονται τον ραδιοφωνικό σταθμό, τότε θα πρέπει να σεβαστούν και τους κανόνες του και να μην κάνουν τα πάντα για να προβληθούν οι ίδιοι και για να πάρουν.....
το χαρτζιλίκι τους.
-Αν πραγματικά θέλουν κανόνες στην ενημέρωση, τότε να μάθουν να σέβονται και τις απόψεις των άλλων.
-Αν πραγματικά είναι "αχτύπητοι" όπως λένε τότε δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Πάντως εγώ έχω μάθει να χτυπώ με το πιρούνι, μόνο τ΄ αυγά όταν θέλω να φτιάξω ομελέτα.
Κύριοι, εγώ ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση του κ. Ζώμα και δεσμεύθηκα να βοηθήσω όσο είμαι καλά.
Δεν θα του έλεγα ποτέ όχι.
Δεν πήρα την θέση κανενός. Εκεί ήταν μόνο ο κ. Ναπολέων Λειβαδίτης με τον οποίο και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ήταν κάποιος άλλος εκεί και δεν το ξέρω;
Είναι σωστοί και καθαροί αυτοί που τον ήθελαν για να τον χρησιμοποιήσουν, όταν θα είχαν ξεμείνει;
Ήθελαν δηλαδή το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 να το έχουν ως εφεδρικό;
Τους καλό να συνεχίσουν να ρίχνουν χολή, γιατί από τον Σεπτέμβριο θα έρθουν δυσκολότερες μέρες.