Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Καλημέρα

"Θα είμαι εδώ, όποτε κι αν με χρειασθείς, έστω κι αν εσύ, δεν κάνεις το ίδιο, επειδή δεν θέλεις ή κι επειδή δεν μπορείς".
Αυτό πιστεύω και αυτό κάνω, για ανθρώπους τους οποίους εκτιμώ και αυτό δεν θ΄ αλλάξει τώρα, για κανέναν λόγο.
Αυτό ως απάντηση στους κυρίους οι οποίοι μου μεταφέρουν διάφορα.
Κύριοι δεν μ΄ ενδιαφέρει το τι λένε τα πρόσωπα που με τον τρόπο μου...
στηρίζω. Ας λένε ότι θέλουν. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να ανταποδώσουν την στήριξη. Δεν τους στηρίζω ανταποδοτικά. Το κάνω γιατί πιστεύω σ΄ αυτούς. Όταν αλλάξω άποψη, θα το καταλάβουν όλοι. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει, με τα όσα λένε ή κάνουν εναντίον μου. Δεν υπήρξαμε ποτέ φίλοι κι έτσι δεν έχω απαιτήσεις.
Στο κάτω κάτω, κάποιοι "φίλοι τους", όχι μόνο δεν τους στηρίζουν, αλλά τους πριονίζουν την καρέκλα, αφού είναι κομπλεξικοί.
Ας μην προσπαθείτε λοιπόν να με πείσετε, για κάτι που δεν μ΄ αγγίζει.
Τους εκτιμώ και τους στηρίζω και δεν περιμένω να κάνουν το ίδιο.