Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Καλημέρα Ελλήσποντε

Αφιερώνω σήμερα την καλημέρα μου στην ομάδα του ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ ΝΕΑΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ και προσωπικά στον παραιτηθέντα πρόεδρο κ. Θανάση Λιαγκούκο.
Δεν θα γράψω πολλά και δεν θα εξηγήσω τίποτα. Όταν κάτι το πιστεύεις δεν το ψάχνεις.
Ο Θανάσης Λιαγκούκος δεν θα χρειασθεί συστάσεις ούτε διαπιστευτήρια.
Μέχρι σήμερα αυτή η ομάδα είχε την συμπάθειά μου και οι ....
διοικούντες, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές την εκτίμησή μου. Από σήμερα ανεπιφύλακτα δηλώνω ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ και θα βοηθήσω την ομάδα με όποιες δυνάμεις διαθέτω.
Στέλνω την καλημέρα μου στον κ. Λιαγκούκο και εύχομαι με την βοήθεια του θεού να λυθεί το προσωπικό του πρόβλημα.
Την καλημέρα μου στον πρόεδρο κ. Κουρκουμέλη, τον γενικό Αρχηγό κ. Ευαγγελινό, τον προπονητή κ. Μαστραγγελη, αλλά και στους ποδοσφαιριστές και δηλώνω πως θα είμαι δίπλα τους.