Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΥΒΟΙΑΣ

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
ΚΑΘΕ  ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

Έχει περάσει ένας μήνας από την έναρξη των μαθημάτων της νέας σχολικής χρονιάς και η «κανονικότητα» στα σχολεία παραμένει «κενό γράμμα», αφού τα κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, ειδικό βοηθητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό, παραμένουν και δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία σχολείων.

Έχουμε επισημάνει και άλλες φορές ότι η κατάσταση αυτή στην εκπαίδευση που διαιωνίζεται τόσο με τις προηγούμενες, όσο και με τη σημερινή κυβέρνηση δεν είναι τυχαία. Έρχεται ως...
αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής που θέλει περικοπές και «κόφτες» σε μισθούς, συντάξεις, θέσεις εργασίας, δαπάνες σε υγεία-πρόνοια-παιδεία, για να χαρίζονται φοροαπαλλαγές,  προνόμια, σε επιχειρήσεις και επιχειρηματικούς ομίλους για να πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους σε βάρος των ανέργων, των εργαζόμενων, των συνταξιούχων, των γονιών που βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση των παιδιών τους.

Αυτή την πολιτική καλούνται να υλοποιήσουν και υλοποιούν οι Διευθύνσεις στην εκπαίδευση, και η Διεύθυνση ΠΕ Ν. Εύβοιας και όλα τα μέλη (διορισμένα-αιρετά) του Υπηρεσιακού Συμβουλίου  ( ΠΥΣΠΕ Εύβοιας) που εφαρμόζουν κατά γράμμα τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης όπως πάντα …Από την αρχή μάλιστα της φετινής σχολικής χρονιάς έσπευσε με ανακοίνωση του αιρετό μέλος του ΠΥΣΠΕ να συγχαρεί τον Δ/ντη Εκπαίδευσης του Νομού για την εξαιρετική δουλειά στον υπολογισμό των υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία.

 Τα αποτελέσματα τα είδαμε:Tα μεγάλα κεντρικά σχολεία και μάλιστα όσα είχαν Δ/ντες «ημέτερους»  ή   «προστατευόμενους»  κομμάτων ,παρατάξεων, κυβερνήσεων τωρινών και προηγούμενων κάλυψαν όλα τα κενά σε δασκάλους και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων  για ολόκληρο το ωράριο λειτουργίας τους (16:00) και μάλιστα κάποια είχαν και την «πολυτέλεια» του  δασκάλου ολοημέρου. Τα μικρότερα  και κάποια μεγάλα  περιφερειακά της Χαλκίδας  σχολεία ακόμα περιμένουν εκπαιδευτικούς για  να καλύψουν το πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα μαθημάτων (έως 13:15)
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα 6/θέσιου Δημοτικού Σχολείου  που από τις 14 ώρες Αγγλικών υποχρεωτικού προγράμματος  καλύφθηκαν οι 5 και μάλιστα από  2  εκπαιδευτικούς αναπληρωτές που τρέχουν την ίδια μέρα σε δύο τουλάχιστον σχολεία για να συμπληρώσουν το διδακτικό τους ωράριο.
-Αλήθεια ποιος  έφτιαξε τις ομάδες σχολείων που δόθηκαν στους συναδέλφους αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων για να επιλέξουν κατά την τοποθέτηση τους;
- Με ποια κριτήρια ; Πώς εξηγείται το γεγονός της προσπέρασης σχολείων που ανήκαν στην ίδια περιοχή και της αντικατάστασης τους  με άλλα  μακρινότερα ή και σε αντίθετη κατεύθυνση με τα αρχικά της ίδιας ομάδας;
-Οι  δύο συνάδελφοι αιρετοί (ΔΗ-ΣΥ και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΡΑΝΙΟ  ή αλλιώς παλιός και νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός) που πρόσφεραν, όπως ανακοίνωσαν και ηλεκτρονικά, τη βοήθεια τους στους συναδέλφους αναπληρωτές  κατά την τοποθέτησή τους τα είδαν όλα αυτά; Καμία καταγγελία ούτε καν αναφορά στο σωματείο τους δεν έγινε, η πλειοψηφία βέβαια του οποίου γνώριζε τι γινόταν, αλλά « σιγή ιχθύος». Καμιά αντίδραση ,καμία διαμαρτυρία στη Διεύθυνση και στο ΠΥΣΠΕ.

 Εξάλλου κύρια μέριμνα  όλων αυτών  ήταν πώς να μην σηκώσει κεφάλι κανένας εκπαιδευτικός και όλα να φαίνονται ότι λειτουργούν κανονικά. Χαρακτηριστικό είναι το θέμα με τα νηπιαγωγεία όπου από την πρώτη κιόλας βδομάδα του Σεπτέμβρη έπιασαν δουλειά Δ/ντης εκπαίδευσης του Νομού , Σχολική Σύμβουλος Νηπιαγωγών παρούσης και της Προέδρου του Σωματείου για να εφαρμοστεί ακριβώς η εγκύκλιος του Υπουργείου για το πρόγραμμα  λειτουργίας  του Νηπιαγωγείου (πρωινού –ολοήμερου)  και να μην υπάρξει καμιά αντίδραση.
Σαν να μην έφταναν αυτά, υπάρχει και η απαράδεχτη, αντιπαιδαγωγική και παράνομη «εντολή» Σχολικού Συμβούλου γνωστού για την πιστή εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής όλων των κυβερνήσεων που απαιτεί ωρολόγια εβδομαδιαία προγράμματα με κενές ώρες για τους μαθητές. Να έχουν δηλ.  κενές τις ώρες που  δεν έχουν εκπαιδευτικό για να κάνουν  κάποιο μάθημα (δεν διορίστηκε ποτέ) π.χ. Αγγλικά,  γιατί πρέπει να παραμένουν στο σχολείο έως τις 13:15 για να φαίνεται ότι όλα λειτουργούν κανονικά αδιαφορώντας για το τι θα κάνουν οι μαθητές τις κενές ώρες και τι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου  που σε καμία περίπτωση δεν καταστρατηγούν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο για να κάνουν « φύλαξη». Όταν μάλιστα γνωρίζει όπως και οι Διευθυντές των σχολείων ότι, όταν δεν υπάρχει εκπαιδευτικός για να καλυφθεί το υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων με ευθύνη κυβέρνησης, Υπουργείου και Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Νομού, «δύναται να υπάρξει πρόωρη αποχώρηση των μαθητών», σύμφωνα με το ΦΕΚ.
Εκφράζουμε την αντίθεσή μας και τη διαμαρτυρία μας γι αυτές τις πολιτικές και πρακτικές και καλούμε όλους τους συναδέλφους σε αγώνα αντίστασης και ανατροπής τους.
  Κανένας εκπαιδευτικός να μην υποκύπτει στις πιέσεις και να μην υπακούει σε εντολές που παραβιάζουν κατάφορα τα εργασιακά μας δικαιώματα και πλήττουν την παιδαγωγική επιστήμη και τα δικαιώματα των μαθητών μας.
Συσπείρωση όλων στο σωματείο και απομόνωση όλων εκείνων που ενεργούν σε βάρος των δικαιωμάτων μας.
Αλλαγή των συσχετισμών σε όλες τις εκλογές που θα γίνουν.
 Συμπόρευση με την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, με το ΠΑΜΕ για να παλέψουμε με καθαρές θέσεις για τα δικαιώματα μας ,για τη ζωή που μας αξίζει.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ:

  • Άμεση απόσυρση των κυβερνητικών τροπολογιώνκαι των Υπουργικών Αποφάσεων για το Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο, την Ειδική Αγωγή.
  • Να καλυφθούν όλα τα  Σχολεία  και του νομού μας  από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών, 2ης ξένης Γλώσσας (Γαλλικά, Γερμανικά), Μουσικής, Πληροφορικής, Καλλιτεχνικών, Θεατρικής Αγωγής). Να υπάρχει δάσκαλος υπεύθυνος για τη λειτουργία του ολοήμερου.
  • Να εφαρμοστεί επιτέλους ο νόμοςγια παραπέρα μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν διαγνώσεις για μαθητές που χρειάζονται ειδική παιδαγωγική στήριξη.
  • Να καλυφθούν με δασκάλους ειδικής αγωγής τα Τμήματα Ένταξης των Δημοτικών Σχολείων
  • .Να καλυφθούν με δασκάλους και νηπιαγωγούς Παράλληλης Στήριξης, τα παιδιά των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων του Νομού  για τα οποία υπάρχει γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ.
  • Να διοριστούν δάσκαλοι για Τάξεις Υποδοχής (ΖΕΠ) στα Δημοτικά Σχολεία που το έχουν  ζητήσει.