Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Καλή επιτυχία στους υποψήφιους για την διοίκηση της ΕΠΣ ΕΎΒΟΙΑΣ και να σημειώσουμε πως χωρίς καμία απολύτως επιφύλαξη δεν περιμένω κάτι το συνταρακτικό σε αυτές τις εκλογές. 
Οι εκπρόσωποι των σωματείων/ μελών της Ένωσης με την ψήφο τους θα επιλέξουν αυτούς που θέλουν να τους διοικήσουν, αν και στις εκλογές της ΕΠΣΕ, όπως πάντα, όλα είναι προκαθορισμένα και προαποφασισμένα.
Την δική μου θέση και άποψη την ξέρετε και δεν θα χρειασθεί.... να την επαναλάβω.
Ανάμεσα στους 19 υποψηφίους συμβούλους υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ξεχωρίζουν και αν θέλετε παρά τις όποιες διαφωνίες έχω τους εκτιμώ και ξέρω πως προσπαθούν να προσφέρουν στο Ευβοϊκό ποδόσφαιρο και αξίζει να στηριχθούν. 
Υπάρχουν φυσικά και πρόσωπα για τα οποία δεν έχω
 άποψη και πρόσωπα τα οποία δεν θα έπρεπε να είναι υποψήφιοι.
Άποψή μου είναι πως θα πρέπει να είναι στο ΔΣ οι κύριοι
ΠΙΣΧΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΑΛΑΦΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΛΥΒΙΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΝΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Ας μη γελιόμαστε όμως. Αυτός που πρέπει να πάρει το μήνυμα είναι ο ένας και που εγώ τον χαρακτηρίζω αχάριστο και επιμένω σε αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Αυτός μέσα από αυτές τις εκλογές καλό θα ήταν να πάρει το μήνυμα.
Οι παράγοντες των σωματείων δεν είναι πρόβατα και είμαστε βέβαιοι πως θα του το στείλουν.