Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Μου τηλεφώνησε αναγνώστης και μου είπε: "Μπάρμπα Στέλιο συγνώμη, αλλά επειδή έχω μεσάνυχτα για το πως ψηφίζουμε με τον νέο εκλογικό νόμο για τις δημοτικές εκλογές, θέλω να ξέρω πως να ψηφίσω αυτόν που θα επιλέξω για τον τόπο μου. Μου είπανε πως ο κύριος Μάνος Φωτάκης θα είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Χαλκιδέων στην Δημοτική Ενότητα Ανθηδώνος. Είναι αλήθεια; Ξέρετε κάτι";
Αγαπητέ αναγνώστη, δεν... γνωρίζω. 
Πίστευα πως ήταν υποψήφιος στην Δημοτική Ενότητα Αρτάκης. Πάντως στα διαφημιστικά του δεν γράφει τίποτα.
Μάλλον θα είναι πασπαρτού. 
Θα είναι παντού δηλαδή μέχρι 31/08/2023 αφού στα επίσημα θα δηλώσει τα πάντα.
Κύριε Μάνο μας, αν είναι να το παίξεις κορώνα γράμμα, άστο καλύτερα.
Αν δεν σε θέλουν στην Αρτάκη βάλε στην Δημοτική Ενότητα Χαλκίδας.