Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

MHNYMA

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ


Μου κλείνεις λέγοντας υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, εγώ δεν σου είπα αυτό ούτε χουντικό σε αποκάλεσα, απλά σε προέτρεψα να πεις ένα συγνώμη αν θες η ένα κείμενο στην έκφραση με το μέλι για αποκατάσταση της δικής σου αξιοπρέπειας, ειλικρινά πιστεύεις ότι......
 τέτοιες εκφράσεις που έλεγαν τότε πρέπει να τις αναπαράγουμε με υπονοούμενο?
Οι δημοκρατικοί θεσμοί βγάζουν εμένα λάθος που κρίνω την γραφή σου, και ζητάω συγνώμη, αλλά όσοι έζησαν το πολυτεχνείο πιστεύεις όποιον και έχουν ψηφίσει και Θωμά και Ζεμπίλη ότι δεν πικραίνονται όταν ακουνε την τότε φράση, εξόριστος δεν θα είναι κανένας στην δημοκρατία όλοι χρειάζονται, και όλοι μπορούν να βοηθήσουν, πιστεύεις ότι έχω άδικο, η ότι θέλω να σε θίξω, όχι φυσικά απλά μερικά πράγματα πρέπει να μπορέσεις να τα κουμαντάρεις, διότι το πάθος όταν μας διαβάζουν και μας βλέπουν μεταδίδεται, είναι καλό αυτό πιστεύεις?
Ευχαριστώ που με άκουσες συγνώμη για την παρέμβαση.

ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ: ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.
ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑΧΘΗΚΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ, ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ Σ' ΑΥΤΑ.
ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΙ Κ.Λ.Π. ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΕΤΕΙΟ!!!