Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΧΑΛΚΙΔΑ,14-6-2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τέλη Απριλίου ύστερα από πολλή σκέψη και βαθύ προβληματισμό αποφάσισα να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο στο νομό της Εύβοιας.
Παρ΄ όλες τις αντίξοες συνθήκες για τη χώρα και το Κίνημα είπα το ναι.
Είπα το ναι έχοντας επίγνωση των αντικειμενικών δυσκολιών που είχα και πρωτίστως των περιορισμένων ημερών που θα είχα μπροστά μου.
Ο ευβοϊκός λαός εκτίμησε τις ....
καθαρές προθέσεις μου με κατέταξε στην πέμπτη, άκρως τιμητική, θέση.
Σήμερα σε ένα τοπίο σαφώς πιο καθαρό, οι Ευβοιώτες έχουν την επιλογή στα χέρια τους.
Από τη μια έχουμε τις αδιέξοδες προτάσεις του Σύριζα και της ΝΔ και από την άλλη τη μόνη ρεαλιστική πρόταση του ΠΑΣΟΚ και του Βαγγέλη Βενιζέλου.
Από τη μια έχουν με τις αντικομουνιστικές ψυχώσεις του κ Σαμαρά και από τη άλλη τις ανεφάρμοστες αριστερές κορώνες του κ.Τσίπρα.
Το ΠΑΣΟΚ με την πρόταση των 8 σημείων του Βαγγέλη Βενιζέλου δείχνει τη διέξοδο για τη σταδιακή απαγκίστρωση από το μνημόνιο και τις πολιτικές του, που η συντηρητική Ευρώπη μας επέβαλε.
Είμαι ένας νέος άνθρωπος με 12ετή παρουσία στα νεολαιίστικα κινήματα, που ποτέ δεν έκρυψα την πολιτική μου ταυτότητα.
Ήμουν παρών και στα εύκολα και στα δύσκολα.
Θα είμαι παρών και στην επόμενη ημέρα του ΠΑΣΟΚ.
Είμαι ΠΑΣΟΚ και είμαι υπερήφανος γιαυτό.
Σήμερα τρεις ημέρες πριν τις εκλογές, καλώ όλους τους δημοκράτες πολίτες να συλλογιστούν τη μεγάλη προσφορά της δημοκρατικής παράταξης. Να σκεφτούν την παρακαταθήκη που μας άφησε ο ηγέτης και ιδρυτής μας Ανδρέας Παπανδρέου , ο Γιώργος Γεννηματάς και η Μελίνα Μερκούρη
Είναι χρέος μας να στηρίξουμε το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα και στα δύσκολα, με σεβασμό στο παρελθόν, αγωνία για το παρόν και ελπίδα για το μέλλον.
ΓΙΑ ΤΗ ΝΕ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΡΑΒΑΣ