Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ

Γιατί δεν μιλάμε καθαρά και με ονοματάκια; Γιατί να μην λέμε το όνομα του κάθε κυρίου ο οποίος δηλώνει παράγοντας;
Κύριοι, επίσημα στο ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και υπεύθυνος του γραφείου τύπου φαίνεται ο κ. Σταμάτης Γκάβαλης.
Ο κ. Γκάβαλης όμως κατά την άποψή μου με το γραφείο τύπου δεν έχει ασχοληθεί.
Ο κ. Επισκόπου είναι αυτός που έχει ....
αναλάβει αυτό το πόστο και αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι εκλεγμένο μέλος του ΔΣ.
Ακούμε πολλά και διαβάζουμε πολλά. Από φρου-φρου και αρώματα δεν έχει ανάγκη ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Η αλήθεια είναι πως ο κ. Επισκόπου είχε ευθύνη για το κομμάτι των ακαδημιών και σιγά σιγά μπερδεύτηκε και με την μεγάλη ομάδα του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Καθαρές κουβέντες. Δεν μπορεί ο άνθρωπος. Δεν το έχει το θέμα. Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ δεν είναι ΛΗΛΑΣ ΜΙΣΤΡΟΥ. 
Συγνώμη κύριε Επισκόπου, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Μπορεί ο κ. Σταμάτης Γκάβαλης να έχει την δυνατότητα να πει σε όλους μας μια κουβέντα και να δείξουμε κατανόηση, αλλά εσείς εδώ κι ενα χρόνο, προσπαθείτε να κάνετε φροντιστήριο στους δημοσιογράφους.
Από πότε την είδηση την έχουν πρώτα τα καφενεία και μετά τα Μέσα Ενημέρωσης;
Εγώ δεν μασάω τα λόγια μου και δεν έχω να φοβηθώ μήπως χάσω το μισθό μου και θα γράφω την άποψή μου. Παραδείγματα πολλά.
Κύριε Γκάβαλη, αγαπητέ Σταμάτη, το παιχνίδι αυτό πρέπει να σταματήσει.
Ξέρεις καλά πως αν θέλουν οι δημοσιογράφοι, μαθαίνουν τα πάντα. Ξέρεις πως η επικοινωνιακή πολιτική είναι μεγάλη υπόθεση και είναι απαραίτητη ειδικά στα δύσκολα.
Λοιπόν αποφασίστε το τώρα. Θα συνεχισθεί αυτό το θέμα ως έχει ή θα περάσουμε σ΄αυτό που λέει η λογική;