Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ

Δεν είναι λίγες οι φορές που συζητώ διάφορα με τους ραδιοφωνατζήδες. Τους λέω την άποψή μου και μου λένε την δική τους. Κακό είναι αυτό;
Χθές ήμουν στην Χαλκίδα και συναντήθηκα μ΄ έναν καλό μου φίλο. Μου είπε κάτι το οποίο δεν μου άρεσε γιατί ....
πίστευα πως ¨τα παρατράγουδα¨ είχαν τελειώσει.
Δεν μου είπε ονόματα, αλλά μου μίλησε για ραδιοφωνατζή ο οποίος παρά τα όσα έχει περάσει μυαλό δεν λέει να βάλει. Του τηλεφώνησα και του είπα να προσέχει με ποιούς μιλάει και τι τους λέει και τους γράφει, γιατί και οι τοίχοι έχουν αυτιά.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά μ΄ ενόχλησε το ότι κινδυνεύω να εκτεθώ εγώ, επειδή του είπα να προσέχει!!!
Κύριοι, είμαι ενάντια σ΄ αυτούς ¨που δίνουν¨ συνομιλητές τους. 
Δεν φταίω σε τίποτα εγώ. Καθαρές κουβέντες. Για μένα ισχύει το ¨ΕΔΩΣΕΣ¨  ΕΝΑΝ; ΘΑ ΤΟΥΣ  ¨ΔΩΣΕΙΣ¨ ΟΛΟΥΣ!!!