Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΛΕΜΗΣ

  Κ. Γκάρα., οι θέσεις μου σχετικά με την ενασχόλησή μου με τον <<ΑΘΛ. ΣΥΛ. ΕΥΒΟΙΚΟΣ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ>>, υπήρξαν σαφέστατες και αποδεικνύονται από τη συνέπεια και τη συνέχεια του δημόσιου λόγου μου σε ανακοινώσεις από το καλοκαίρι του 2010 που αναμείχθηκα, από τους λόγους της παραίτησης μου το Φεβρουάριο του 2012, έως τις τελευταίες ανακοινώσεις μου ως εξωδιοικητικός, πάντα δημόσια χωρίς κανείς να με διαψεύσει ποτέ! Όπως αναφέρω και στην ανακοίνωσή μου στις 01/10/2012, βεβαίως και δέχθηκα τηλεφωνικά, πρόταση και συγκεκριμένα από τον κ. Αυγέρη, να αναλάβω πρόεδρος και να με βοηθήσει και εκείνος, λίγες ώρες πριν ανακοινωθεί η νέα διοίκηση, το μεσημέρι της Τετάρτης 26/09.
Προηγούμενα είχα δεχθεί προτάσεις να ενταχθώ στη νέα διοίκηση σε όποιαδήποτε θέση (αλλά κατ΄ εκτίμηση ως γεν. αρχηγός) και από τα υπόλοιπα μέλη του νέου Δ.Σ. του Ευβοικού. Δεν προχώρησα σε περαιτέρω συζητήσεις αφού φάνηκαν αδιάλλακτοι στο θέμα της....

επιστροφής του κ. Καρβέλη, το οποίο για εμένα ήταν επιβεβλημένο και δεοντολογικό πλέον.
.
       Στο εξής, ας αποσυνδεθεί το όνομα μου από τον Ευβοικό Αγ. Νικολάου και ας είναι υπεύθυνοι θετικών ή αρνητικών καταστάσεων, όσοι πήραν τις αποφάσεις και διοικούν την ομάδα. Βέβαια για τα γεγονότα και πεπραγμένα από τον Ιούλιο του 2010 έως τις 25/09/2012 έχω άποψη, γνωρίζω, και είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω το όποιο ρεπορτάζ, πάντα επιλέγοντας το δρόμο της αλήθειας.

Δεν ξέρω αν το επόμενο αξίζει να δημοσιευτεί αλλά είναι η πραγματικότητα.

       Σας παραθέτω ένα σύντομο χρονικό από τη στιγμή που η ομάδα κέρδισε το δικαίωμα συμμετοχής στο περιφερειακό πρωτάθλημα, και δεν ξέρω αν είναι προς δημοσίευση βοηθάει όμως στην κατανόηση των γεγονότων.
          Σάββατο 21/07/2012. Μετά από 3 γενικές συνελεύσεις χωρίς αποτέλεσμα,(και ενώ η σφραγίδα έχει παραδοθεί στην εφορευτική επιτροπή), κάνω δημόσια έκκληση (ως πρώην γεν. αρχηγός), στον πρόεδρο της εφορευτικής κ. Συρόγιαννη, να ΟΡΙΣΕΙ συγκεκριμένη διοίκηση για τη σωτηρία της ομάδας και να ηγηθεί της προσπάθειας, ως πρόεδρος του κοινοτικού συμβουλίου Αγ. Νικολάου. Είναι η τελευταία δική μου πρόταση να συμμετέχω διοικητικά. Δεσμεύομαι σε κάθε άλλη περίπτωση, για
εξωδιοικητική βοήθεια, αν μου ζητηθεί.
          Κυριακή 22/07/2012. Ώρα 20:30. Ανακοινώνεται νέα 5 μελή διοίκηση με πρόεδρο τον κ. Αυγέρη και 9 αναπληρωματικά μέλη, στην
ιστοσελίδα της ομάδας.
          Δευτέρα 23/07/2012.  Η νέα διοίκηση προτείνει στον προπονητή κ. Καρβέλη να συνεχίσει στην ομάδα.  Πριν απαντήσει, μου προτείνει να είμαι κοντά στην ομάδα και να συνεργαζόμαστε με σκοπό την καθημερινή λειτουργία και οργάνωση των αποδυτηρίων και του αγωνιστικού τμήματος, για τις προπονήσεις αλλά και τους αγώνες της ομάδας. Το ίδιο ζητούν και αρκετοί ποδοσφαιριστές ανάμεσα στους οποίους οι τρεις αρχηγοί της ομάδας. Παρουσία μου, το θέτει ως πρόταση και ταυτόχρονα όρο
συνεργασίας με τη νέα διοίκηση και γίνετε ομόφωνα αποδεκτό από τα τακτικά και τα αναπληρωματικά μέλη.
          Τρίτη 24/07/2012 έως Τετάρτη 19/09/2012. Καθημερινές συναντήσεις με ποδοσφαιριστές, στήσιμο της ομάδας σε έναν αγώνα δρόμου και προσωπικών σχέσεων-υποχρεώσεων του κ. Καρβέλη και δικών μου, να περιοριστεί το μπάτζετ των μεταγραφών, από 20.000 αρχικά σε 15.000 μετά από λίγο, κατ΄ απαίτηση της διοίκησης, προς τον προπονητή, λόγω οικονομικών δυσκολιών. Το ρόστερ φτάνει αισίως στους 28 ποδοσφαιριστές εκ των οποίων άπαντες έχουν συμφωνήσει απουσία της διοίκησης και μόνον όσοι έχουν οικονομικές απαιτήσεις απασχολούν το Δ.Σ. για να τακτοποιήσουν την οικονομική συμφωνία. Όλα αυτά κατόπιν παραίνεσης της διοίκησης και  φυσικά εις γνώσιν της Διοίκησης του Ευβοικού. Η ομάδα είναι στο στάδιο της πέμπτης εβδομάδας προετοιμασίας έχοντας συμμετοχή σε φιλικούς και επίσημους αγώνες έχοντας παράλληλα οργανωθεί αρκετά καλά.
          Πέμπτη 20/09/2012 Ο πρόεδρος κ. Αυγέρης ανακοινώνει στον προπονητή αποφάσεις της διοίκησης για ματαίωση του προγραμματισμένου φιλικού στη Βάρη, λόγω οικονομικών δυσκολιών και για την δική μου απομάκρυνση. Ζητείται επανεξέταση των αποφάσεων.
         Σάββατο 22/09/2012 Διοικητικό Συμβούλιο και η απόφαση για την απομάκρυνση μου είναι οριστική παρά τις αντιρρήσεις του κ. Καρβέλη.
          Κυριακή 23/09/2012 Παρακολουθώ το φιλικό αγώνα από την κερκίδα και όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν καταλάβει τι συμβαίνει.
          Δευτέρα 24/09/2012  Ο κ. Καρβέλης ανακοινώνει παρουσία μου, στον ταμία κ. Λυμπέρη και στους δύο εκ των αρχηγών της ομάδας, την παραίτηση του το μεσημέρι και ακολούθως, στις 17:00, ώρα
προγραμματισμένης προπόνησης, επίσης παρουσία μου, έξω από τα αποδυτήρια, στον πρόεδρο κ. Αυγέρη και αμέσως μετά στους ποδοσφαιριστές. Παρουσία μου επίσης, ομόφωνα οι ποδοσφαιριστές ζητούν απ τη διοίκηση (μέσω του κ. Αυγέρη και του κ. Τόλια) που μπήκαν πρώτη φορά στα αποδυτήρια, να βρουν τρόπο να άρουν τις αποφάσεις τους και να παραμείνουμε όλοι στη θέση μας. Σε έκτακτο Δ.Σ. το βράδυ της Δευτέρας, όπως πληροφορήθηκα, παραιτήθηκαν ο πρόεδρος κ. Αυγέρης, ο αντιπρόεδρος
κ. Σιμιτζής και ο γεν. αρχηγός κ. Κακαλιάς.
       Αμέσως μετά, γύρω στα μεσάνυχτα της Δευτέρας, ο τέως πλέον πρόεδρος κ. Αυγέρης, η κ. Βαβουλιώτη, ο κ. Αυλωνίτης, ο κ. Μπαλάνος και ο κ. Γιογιός με προσκάλεσαν σε παραλιακή καφετέρια στο Λευκαντί και μου πρότειναν να συμμετέχω σε νέα διοίκηση ως γενικός αρχηγός κατ΄ εκτίμηση, αλλά και έτοιμοι να δεχθούν κάποια άλλη δική μου πρόταση.
Παρουσιάστηκαν όμως αδιάλλακτοι, στην πρόταση μου για επιστροφή του κ. Καρβέλη, και έτσι δεν μπορούσα να συνεχίσω τη συζήτηση για λόγους δεοντολογίας.
       Τρίτη 25/09/2012 Στις 09:00 περίπου το πρωί  και στο κατάστημά μου, με επισκέφτηκε για 10 λεπτά ο κ. Τόλιας ρωτώντας με αν είμαι διατεθειμένος, να συμμετάσχω και εγώ σε νέο διοικητικό σχήμα όμως και πάλι η συζήτηση σταμάτησε στην ερώτηση μου για τον προπονητή όπου παρουσιάστηκε το ίδιο αδιάλλακτος.
        Το απόγευμα της ίδιας μέρας, στο ραντεβού με τους ποδοσφαιριστές, στις 17:00 στα αποδυτήρια της ομάδας, παρουσία του κ. Γιογιού από τη διοίκηση, οι ποδοσφαιριστές μέσω του αρχηγού, μου
ζητούν να αναλάβω την ομάδα, να μείνει ο προπονητής κ. Καρβέλης, και να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας. Για να γίνει όμως αυτό θα έπρεπε να παραιτηθούν τα 2/3 του τακτικού συμβουλίου και να μην υπάρχουν αναπληρωματικά μέλη που εκ του καταστατικού είναι υποχρεωτικό να αναπληρώσουν τα τακτικά μέλη κατά σειρά εκλογής.
       Τετάρτη 26/09/2012 Στις 13:00 περίπου, δέχομαι τηλέφωνο από τον κ. Αυγέρη όπου μου προτείνει να αναλάβω ως πρόεδρος την ομάδα, υποσχόμενος  βοήθεια εκ μέρους του, πρόταση βεβαίως που δεν συζητώ όταν προέρχεται από τον κύριο που υπερψήφισε δεύτερη φορά την απομάκρυνσή μου 2 ημέρες πριν αλλά και ενώ όπως προείπα δεν προβλέπεται από το καταστατικό. 


Tα ερωτήματα πολλά! Από το πώς οι λόγοι της αμετάκλητης απομάκρυνσής μου από την ομάδα μετατράπηκαν σε προτάσεις για συνδιοίκηση ακόμα και Προεδρία μετά την παραίτηση του κ. Καρβέλη, μέχρι, ποιών τελικά ο υπέρμετρος εγωισμός ώθησε σε αυτές τις ενέργειες. Κατά την άποψή μου το <<αγκάθι>> ήταν η επιτυχημένη συνεργασία Καρβέλη - Σαλεμή και κάποιοι ήθελαν να σταματήσει για
άγνωστους προς εμένα λόγους.