Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Λυπάμαι......

Αυτές τις μέρες δεν θέλω να σας στενοχωρήσω εκεί στην Κύμη, αλλά δεν έχω μάθει να μην απαντώ.
Όποιος πιστεύει πως έφυγα επειδή ¨έκλεισε η κάνουλα¨ κάνει λάθος.
Έχω όλα τα στοιχεία με τα οποία μπορώ να αποδείξω πως κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ και ποτέ δεν είπα πως υπήρχε οικονομικό θέμα.
Παραιτήθηκα επειδή γινόταν παρέμβαση στα.....
θέματα και μπορώ να το αποδείξω.
Δεν φοβάμαι κανέναν και μπορώ να πω την αλήθεια και στην πλατεία της Κύμης.
Εγώ σέβομαι αυτούς που με σέβονται.
Για το χρήμα άλλοι είναι αυτοί που είναι άρρωστοι και γίνονται υποτακτικοί.
Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί αυτό το θέμα το συζητούν ακόμη.
Φαίνεται πως ήταν η πρώτη φορά που κάποιος, ο οποίος πληρωνόταν καλά έφτυσε τα λεφτά τους και έφυγε.
Πριν από μένα όμως τους γύρισε την πλάτη κι άλλος, αλλά αυτός δεν μετράει γιατί είναι στο σόι!!
Εγώ δεν είχα πάψει να αναφέρομαι στο θέμα, αλλά σήμερα άκουσα με τ΄ αυτάκια μου κάποιες εξυπνάδες. Μετά τις γιορτές θα τα ξαναπούμε.
Πάντως εγώ πληρωνόμουν για την δουλειά μου κι όχι για να κάνω θελήματα.
Καλή Χρονιά