|
Όλο
και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα σε προσφαρά στα σούπερ
μάρκετ. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου
Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 8 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν
περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε ....σχέση με το διάστημα πριν από την
οικονομική κρίση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2012 τα νοικοκυριά
εξοικονόμησαν περίπου 250 εκατ. ευρώ επιλέγοντας για τις αγορές τους
προϊόντα σε προσφορά, ή χρησιμοποιώντας δωροεπιταγές ή προγράμματα
επιστροφής χρημάτων ανάλογα με το ύψος των αγορών τους. |