Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Η άποψή μου


Δεν θα σχολιάσω το δίδυμο Καρβέλη - Σαλεμή, αφού δεν έχω τεχνικές γνώσεις, αλλά τον κ. Σαλεμή προσωπικά ως παράγοντα και μόνο.
Αυτό γιατί πολλοί μου λένε συνεχώς γιατί δεν...

γράφω κάτι για την πορεία του ΛΗΛΑ μετά την αλλαγή προπονητή.
Καθαρές κουβέντες. Πιστεύω πως ο κ. Σαλεμής μπορεί να βοηθήσει τον ΛΗΛΑ σε όλα τα επίπεδα και είναι χρήσιμος. Έχει εμπειρίες, έχει δημόσιες σχέσεις, γνωρίζει από οργάνωση και πολλά άλλα.
Το ζητούμενο είναι πως πρέπει να του εμπιστευθούν κάποια πράγματα οι άνθρωποι της διοίκησης και να του δώσουν το χρόνο να τα υλοποιήσει. Αυτή είναι η δική μου άποψη και δεν συνδέω τον κ. Σαλεμή με τον προπονητή κ. Καρβέλη, για τον οποίο έχω εκφράσει άποψη και δεν θα την αλλάξω τώρα.
Στον ΛΗΛΑ θα πρέπει πρώτα να αποφασίσουν τι ακριβώς θέλουν και στη συνέχεια να δούνε αν μπορούν ή όχι να συνεργαστούν με κάποιους ανθρώπους.