Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ραδιοφωνικά

Επειδή κάποια πράγματα έχουν το παρελθόν τους και δεν πρέπει να το ξεχνάμε, θα πρέπει να μαθαίνουμε όλοι και να σταματήσουμε τα πισώπλατα ή τα χτυπήματα κάτω από την μέση. Εδώ και χρόνια έχουμε μάχη αρκετών ραδιοφωνατζήδων, να βγάλουν εκτός άλλους ραδιοφωνατζήδες. Αλληλοσπαραγμός δηλαδή και τ΄ αποτελέσματα είναι γνωστά. Δεν είναι θύματα αυτοί που δημιουργούν αυτές τις καταστάσεις. Θύμα είναι γενικά το Ραδιόφωνο και αυτός που βάζει το χέρι στην τσέπη.
Εύχομαι κάποια στιγμή όλοι να αλλάξουν τρόπους και ....
να φροντίσουν ώστε να μην συνεχιστεί η ¨ραδιοφωνική κατρακύλα¨.
Σήμερα δεν μπόρεσα να ακούσω την αθλητική εκπομπή του 96,5 αλλά ενημερώθηκα και ειλικρινά με ενόχλησαν αυτά που άκουσα. 
Εκεί θα φτάναμε κάποια στιγμή και δεν φταίει μόνο αυτός που έκανε τις καταγγελίες. Έχω γράψει την άποψή μου για το θέμα αυτό, αλλά ήμουν μόνος.
Μπορεί ο κ. Παπανταζής να λέει όσα θέλει για μένα, επειδή δεν του αρέσουν τα σχόλιά μου, αλλά δεν γελάω και δεν θα χαρώ ποτέ όταν μαθαίνω πως μετά από πολλά χρόνια που έχει καλεσμένους στην εκπομπή του, αναγκάσθηκε σήμερα να είναι καλεσμένος ο ίδιος!!!
Κύριοι δεν τιμά κανέναν αυτό. Θα συνεχίσω να σχολιάζω οταν ακούω κάτι, αλλά δεν μπορώ να αδιαφορήσω απέναντι σ΄ αυτά που συμβαίνουν.
Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι οι οποίοι έχουν σχέση με την ενημέρωση να καταγγέλλουν συναδέλφους τους.
Αυτό είναι κακία, είναι ρουφιανιά, είναι βλακεία.
Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε ο καθένας να καταγγείλει τον όποιον κύριο παίρνει μια κάμερα και δείχνει την γυναίκα μου το παιδί μου, τον πατέρα μου να περπατούν στην Χαλκίδα. Ποιος τους έχει δώσει την άδεια;
Αν αρχίσουμε ο ένας να καρφώνει τον άλλον, ζήτω που καήκαμε.
Ας σταματήσει λοιπόν αυτός ο κατήφορος. Κανείς δεν είναι τέλειος, κανείς δεν είναι νόμιμος.
Ούτε ο νόμος δεν τηρεί τον νόμο σε πολλές περιπτώσεις.