Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Εκεί στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ τα πάνε μια χαρά, αλλά υστερούν και πάλι στο θέμα της επικοινωνίας. Εγώ καταλαβαίνω τους λόγους και το θέμα δεν μ΄ ενοχλεί καθόλου, αλλά ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ είναι ΠΑΕ και αυτό το τμήμα θα πρέπει να το προσέξει πολύ. Είναι άλλο η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ και άλλο τα σχόλια και η διαρροές τρίτων. Αγαπητέ πρόεδρε, κύριε Στούπα η ΠΑΕ έχει ανάγκη το κομμάτι της επικοινωνίας για....
να μην λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Πως είναι δυνατόν να έρθει στην ομάδα ας πούμε ένας δεύτερος Στούπας. Στούπας Γιώργος είναι αυτός που ξέρουμε. Αν τύχει να έρθει κάποιος Στούπας, αυτός δεν θα είναι Γιώργος ή ακόμη κι αν είναι θα είναι άλλο το όνομα του πατέρα ή της μητέρας του.
Κύριε Στούπα, δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να δυσκολέψω το έργο σας, αλλά πιστέψτε με. Αυτή η κατάσταση αδικεί την ΠΑΕ και όλους αυτούς που έχουν καλές προθέσεις.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα κι αν ήθελα να λειτουργήσω ανταγωνιστικά προς άλλα ΜΜΕ, έχω την δυνατότητα να έχω πληροφόρηση, έγκυρη και έγκαιρη. Δεν είναι όμως αυτός ο στόχος μου και ούτε διεκδίκησα ποτέ αποκλειστικότητες. Αυτά τ΄ αφήνω σε άλλους.
Μιλάμε για τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ. Την ΠΑΕ, την ομάδα που μας κάνει περήφανους.
Αγαπητέ πρόεδρε, κύριε Στούπα, εύχομαι μα μην ενοχλήσει κανέναν αυτή η παρέμβασή μου κι αν την θεωρείτε λάθος, αφήστε την να περάσει και δεν υπάρχει θέμα.
Καλημέρα και ¨ραντεβού στα μπαράζ¨!!!!