Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ψυχραιμία

Θέλω να απαντήσω σε μηνύματα αναγνωστών τα οποία έχουν να κάνουν με τον υποψήφιο κ. Μαρκόπουλο Κώστα.
Δεν έχω μάθει να μη γράφω την άποψή μου ακόμη κι όταν ξέρω πως θα ενοχληθούν άνθρωποι που εκτιμώ.
Αυτό θα κάνω και σήμερα, για ν΄ απαντήσω και στα μηνύματα.
Ξέρουν και οι πέτρες πως ψήφιζα και θα ψηφίσω ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Στις εκλογές δεν θα βάλω σταυρό σε κανέναν υποψήφιο...
και το έχω γράψει εδώ και καιρό.
Πάμε τώρα στο θέμα με τον κύριο Μαρκόπουλο.
Τα μηνύματα ήρθαν σ΄ εμένα, επειδή στο γραφείο του κ. Μαρκόπουλου είναι η κυρία Ελένη Αϊδίνη την οποία εκτιμώ και την οποία ψήφιζα στις δημοτικές εκλογές.
Φίλες και φίλοι δεν θ΄ απολογηθώ εγώ για τον τρόπο που επέλεξε να πολιτευθεί ο κ. Μαρκόπουλος και φυσικά οι συνεργάτες του. Ας μη γελιόμαστε. Τα επικοινωνιακά λάθη του κ. Μαρκόπουλου είναι πολλά, αλλά το μεγάλο του λάθος είναι  το ότι απέκλεισε με τον τρόπο του, ανθρώπους οι οποίοι θα του έδιναν τον σταυρό προτίμησης.
Δεν νομίζω πάντως πως σ΄ αυτό το θέμα έχει ευθύνη η κυρία Ελένη Αϊδίνη. 
Μετά τις εκλογές θα γράψουμε αρκετά και θα εξηγήσουμε πολλά.
Μέχρι τότε επιμένουμε στην ίδια στάση.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και δεν βάζουμε σταυρό προτίμησης σε υποψηφίους.